۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 13066
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2021 - 12:21 |
قوسیان مقدم گفت: در چهارمین مرحله از ورود واکسن کرونا به ایران، ۲ میلیون دز واکسن برای توزیع به تهران رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر: بزرگ‌ترین محموله واکسن کرونا به کشور رسید

محمد حسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت: در چهارمین مرحله از ورود واکسن کرونا به ایران، صبح امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، با تلاش جمعیت هلال‌احمر ۲ میلیون دز واکسن برای توزیع به تهران رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد. تاکنون جمعیت هلال احمر در سه مرحله به ترتیب یک محموله به میزان […]

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر: بزرگ‌ترین محموله واکسن کرونا به کشور رسید

محمد حسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت: در چهارمین مرحله از ورود واکسن کرونا به ایران، صبح امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، با تلاش جمعیت هلال‌احمر ۲ میلیون دز واکسن برای توزیع به تهران رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.

تاکنون جمعیت هلال احمر در سه مرحله به ترتیب یک محموله به میزان ۴۰۰ هزار دز و ۲ محموله هر کدام به میزان یک میلیون دز واکسن کرونا را خریداری و به ایران منتقل کرده است که در این مرحله هم ۲ میلیون دز واکسن خریداری و به ایران منتقل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.