Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 7773
  پرینتخانه » نظامی تاریخ انتشار : 11 ژانویه 2020 - 13:57 |
در واکنش به شلیک غیرعمد به هواپیمای اوکراینی

سردار حاجی‌زاده: بعد از شنیدن این خبر آرزوی مرگ کردم/همه مسئولیت‌های این کار را می‌پذیریم

در واکنش به شلیک غیرعمد به هواپیمای اوکراینی سردار حاجی‌زاده: بعد از شنیدن این خبر آرزوی مرگ کردم/همه مسئولیت‌های این کار را می‌پذیریم فرمانده هوا و فضا سپاه، اعلام کرد : بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که […]

سردار حاجی‌زاده: بعد از شنیدن این خبر آرزوی مرگ کردم/همه مسئولیت‌های این کار را می‌پذیریم

فرمانده هوا و فضا سپاه، اعلام کرد : بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

به گزارش مشهدنیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در نشست خبری که پیرو اعلام ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

وی افزود: ما یک عمر خودمان را پیش مرگ مردم کردیم و امروز هم آبروی مان را با خدا معامله می‌کنیم و در شرایط سخت مقابل دوربین ها حاضر می‌شویم.

حاجی زاده تاکید کرد: ارزیابی ها و بررسی های این حادثه توسط ستادهای بالاتر و مجموعه قوه قضائیه ان‌شاءالله انجام می‌شود و اطلاعات کامل می‌شود و همین ابتدا باید بگویم که ما گردن مان را از مو باریکتر است.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد همه مسئولیت‌های این کار را می پذیریم و هرگونه تصمیمی مسیولان بگیرند ما مطیع اجرای آن هستیم.

حاجی زاده در تشریح جزئیات این حادثه گفت: بیش از یک هفته شرایط منطقه و التهابات آن خیلی بیشتر از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و امکان درگیری بسیار بالا بود و هیچ وقت چنین شرایطی را شاهد نبودیم. هم آمریکایی ها در آماده باش صد در صد بودند و هم ما.

وی افزود: آنان تهدید کرده بودند که ۵۲ نقطه از ما را می زنند و در همین راستا همه یگان های پدافندی و آفندی آماده باش کامل بودند و طبیعتاً سامانه‌های مستقر در تهران هم در همین شرایط به سر می‌برد. آنچه که در بررسی هایی که انجام دادیم، توضیح دادند این است که شب حادثه وضعیت آمادگی در شرایط جنگی قرار گرفته بود که بالاترین سطح آمادگی است.

فرمانده هوافضا تاکید کرد: در این شرایط تعدادی از سامانه های پدافندی به رینگ پدافند تهران اضافه شدند.

ستاد کل نیرو های مسلح صبح امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دبیر: مصطفی مُکاری

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.