Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 10156
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2020 - 0:17 |

سرویس مخفی آمریکا حفاظت از جو بایدن را افزایش می‌دهد

سرویس مخفی آمریکا حفاظت از جو بایدن را افزایش می‌دهد براساس گزارش ها، سرویس مخفی آمریکا در تدارک برای سخنرانی پیروزی احتمالی جو بایدن، امروز (جمعه) عوامل بیشتری را برای حفاظت از این نامزد دموکرات اعزام می کند. به گزارش مشهدنیوز/ به نوشته روزنامه واشنگتن پست، این تدابیر امنیتی بیشتر قرار است در ویلمینگتون، ایالت دلاور ارائه […]

سرویس مخفی آمریکا حفاظت از جو بایدن را افزایش می‌دهد

سرویس مخفی آمریکا حفاظت از جو بایدن را افزایش می‌دهد

براساس گزارش ها، سرویس مخفی آمریکا در تدارک برای سخنرانی پیروزی احتمالی جو بایدن، امروز (جمعه) عوامل بیشتری را برای حفاظت از این نامزد دموکرات اعزام می کند.

به گزارش مشهدنیوز/ به نوشته روزنامه واشنگتن پست، این تدابیر امنیتی بیشتر قرار است در ویلمینگتون، ایالت دلاور ارائه شوند که مقر اصلی کارزار انتخاباتی جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌هاست.

همچنین این تدابیر امنیتی بیشتر از سوی سرویس مخفی آمریکا در حالی قرار است برای بایدن در نظر گرفته شود که شمارش آرا در برخی از ایالت‌های کلیدی همچنان با اختلاف اندک ادامه دارد.

نیروهای سرویس مخفی آمریکا با اطلاع از این مساله که بایدن در ویلمینگتون می ماند، امروز در این منطقه مستقر شدند.

بایدن برای آنکه بتواند امروز ریاست جمهوری خود را تضمین کند، باید به ۲۷۰ رای الکترال دست بیابد و سخنرانی پیروزی خود را از مرکز کنوانسیون دموکرات‌ها انجام می‌دهد.

گرچه بایدن تدابیر بیشتر امنیتی را دارد اما سرویس مخفی آمریکا هنوز سطح حفاظتی برای وی را اعلام نکرده است. سرویس مخفی آمریکا و کارزار انتخاباتی بایدن هنوز به درخواست‌های واشنگتن پست درباره این مساله پاسخ نداده‌اند.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.