۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 2220
  پرینتخانه » آخرین اخبار, دیگر رسانه ها تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2019 - 17:28 |

سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی تمدید شد

روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر به نقل از دبیر سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی اعلام کرد مهلت ارسال و شرکت در سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری تمدید شد. به گزارش مشهدنیوز،  بنا بر اعلام ابوالقاسم حبیبی دبیر دبیرخانه دائمی رسانه‌های دیجیتال علوی؛ باتوجه به تقارن این جشنواره با ایام […]

سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی تمدید شد

روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر به نقل از دبیر سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی اعلام کرد مهلت ارسال و شرکت در سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش مشهدنیوز،  بنا بر اعلام ابوالقاسم حبیبی دبیر دبیرخانه دائمی رسانه‌های دیجیتال علوی؛ باتوجه به تقارن این جشنواره با ایام فاطمی و برگزاری اختتامیه ان در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها یک بخش ازاد تحت عنوان اثار فاطمی اضافه شد که تولید کنندگان اعم از حقیقی و حقوقی بتوانند  تولیدات خود با موضوع فاطمی را نیز در جشنواره شرکت دهند.

وی اعلام کرد؛ با توجه به تنوع بخش‌ها و موضوعات سومین جشنواره رسانه‌های علوی تولید کنندگان و فعالان می‌توانند با هر نوع اثر هنری، دیجیتال، تصویری و… و. یا هرنوع فعالیت در فضای مجازی مانند شبکه‌های اجتماعی با محوریت غدیر، امامت و ولایت و سیره علوی در عدالت، حکومت، اقتصاد، سیاست و دیگر موضوعات.

همچنین در بخش ویژه با موضوع فاطمی. در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان‌می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به وب سایت www.alavimf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.