Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 9449
  پرینتخانه » اجتماعی, تیتر یک تاریخ انتشار : 13 می 2020 - 17:29 |

شناسایی موارد جدید کرونا در کشور/ خوزستان همچنان در وضعیت قرمز

شناسایی موارد جدید کرونا در کشور/ خوزستان همچنان در وضعیت قرمز سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۹۵۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد. به گزارش مشهدنیوز، دکتر کیانوش جهانپور در این باره گفت:‌ از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. […]

شناسایی موارد جدید کرونا در کشور/ خوزستان همچنان در وضعیت قرمز

شناسایی موارد جدید کرونا در کشور/ خوزستان همچنان در وضعیت قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۹۵۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز، دکتر کیانوش جهانپور در این باره گفت:‌ از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷۸۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۸۹۴۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. گفت:  ۲۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت : تا کنون ۶۲۹ هزار و ۵۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور این را هم گفت که علی‌رغم روند نزولی بیماری و کاهش میزان فوت ناشی از کرونا اما اوضاع در استان‌های خوزستان و تهران متفاوت است. خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و رفع این مشکل نیازمند همکاری بیشتر مردم  است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  1. ت :
    18 مه 20

    بنده معتقدم کرونا یک طوطئه هست نه یک ویروس هدف هم نابودی طبقه کم درآمد جهان وسیاه پوستان امریکاست که هر لحظه ممکن است قیام کنند در سایر کشورها مثل کشور خودمان ایران هم هدف به انزوا کشاندن اقشار ضعیف و کم درآمد است تا جرات اعتراض نداشته باشند و همچنین در اماکن مقدس دینی حاضر نشوند و دعا نکنند بعلاوه الان دیگه مردم فهمیده اند که آمار ابتلا و فوت کرونا با حضور در مراکز درمانی و یا از طریق پاسخ به سئوالات تلفنی وزارت بهداشت بالا رفته است بنابراین در نهایت باید گفت وزارت بهداشت جهانی زیر نظر امریکا مجری پروژه کروناست تا از این طریق کشورهایی مثل چین ایتالیا و کره و نیز آلمان و اسپانیا و انگلستان و … که نزدیک است اقتصاد امریکا را به زیر بکشند را تسلیم کند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.