Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 8468
  پرینتخانه » سینما تاریخ انتشار : 13 فوریه 2020 - 0:31 |

“شنای پروانه” و “روز صفر” رکوردداران سیمرغ فجر ۳۸

“شنای پروانه” و “روز صفر” رکوردداران سیمرغ فجر ۳۸ “شنای پروانه” محمد کارت و “روز صفر” سعید ملکان دوشادوش هم با دریافت ۵ جایزه رکورددار دریافت بیشترین تعداد سیمرغ بلورین در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر شدند. به گزارش مشهدنیوز، دو فیلم سینمایی “شنای پروانه” محمد کارت و “روز صفر” سعید ملکان با دریافت ۵ سیمرغ […]

“شنای پروانه” و “روز صفر” رکوردداران سیمرغ فجر ۳۸

“شنای پروانه” محمد کارت و “روز صفر” سعید ملکان دوشادوش هم با دریافت ۵ جایزه رکورددار دریافت بیشترین تعداد سیمرغ بلورین در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر شدند.

به گزارش مشهدنیوز، دو فیلم سینمایی “شنای پروانه” محمد کارت و “روز صفر” سعید ملکان با دریافت ۵ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر رکورددار دریافت بیشترین جایزه در این جشنواره شدند و پس از آن فیلم “خورشید” مجید مجیدی با دریافت سه سیمرغ در رتبه دوم قرار گرفت.

در جایگاه سومِ بیشترین تعدادِ دریافت سیمرغ بلورین در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر “درخت گردو” محمد حسین مهدویان، “خروج” ابراهیم حاتمی‌کیا و “پوست” بهمن و بهرام ارک با دریافت دو سیمرغ بلورین قرار گرفتند.

همچنین سه فیلم “ابر بارانش گرفته” مجید برزگر، “تومان” مرتضی فرشباف، “آبادان یازده ۶۰” مهرداد خوشبخت در این دوره جشنواره یک سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ به نام خود کردند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.