Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 11498
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2020 - 13:29 |
برای سلامتی چنگیز جلیلوند دعا کنیم

صدای باصلابت سینما درگیر کروناست

برای سلامتی چنگیز جلیلوند دعا کنیم صدای باصلابت سینما درگیر کروناست چنگیز جلیلوند، هنرمند با سابقه عرصه دوبلاژ، به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.  مشهدنیوز/ عباس یاری، یکی از دوستان این هنرمند و دبیر هیات تحریریه مجله فیلم، این خبر را تایید کرد و درباره وضعیت او به ایسنا گفت: ایشان عصر […]

صدای باصلابت سینما درگیر کروناست

برای سلامتی چنگیز جلیلوند دعا کنیم

صدای باصلابت سینما درگیر کروناست

چنگیز جلیلوند، هنرمند با سابقه عرصه دوبلاژ، به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

 مشهدنیوزعباس یاری، یکی از دوستان این هنرمند و دبیر هیات تحریریه مجله فیلم، این خبر را تایید کرد و درباره وضعیت او به ایسنا گفت: ایشان عصر روز گذشته (پنجشنبه ۲۹ آبان) در بیمارستان بستری شده است و متاسفانه بخش بزرگی از ریه‌اش درگیر کرونا شده و باید برای بهبودی حالش دعا کنیم.

او اضافه کرد: متاسفانه این روزها بیمارستان‌ها به شدت شلوغ هستند و بستری کردن بیمار جدید، کار بسیار سختی شده ولی خوشبختانه به واسطه یکی از دوستان که پزشک هستند، توانستیم ایشان را بستری کنیم.

همچنین یکی از کارکنان بیمارستان خاتم الانبیاء، بیمارستان محل بستری جلیلوند، هم به ایسنا گفت: بیمار در بخش آی سی یو تحت درمان است.

چنگیز جلیلوند، که به مرد حنجره طلایی شهرت دارد، زاده ۶ آبان سال ۱۳۱۷ در شیراز است که در کودکی با دیدن فیلم «فاتح» با بازی جان وین و شنیدن صدای با صلابت زنده یاد محتشم که به جای این بازیگر، صحبت می‌کرد، به گویندگی علاقه‌مند شد.

او کار خود را با گویندگی فیلم‌های خارجی آغاز و سپس به جای بازیگران ایرانی نیز صحبت کرد.

جلیلوند با گویندگی به جای بازیگرانی مانند مارلون براندو، پل نیومن، محمد علی فردین، بهروز وثوقی و … خاطرات شیرینی برای علاقه‌مندان سینما ساخته است.

این هنرمند که به تازگی ۸۲ ساله شده، همواره دوستدار سرزمین مادری خود بوده است و پیش از این گفته همین که چند روز از ایران دور باشد، بی‌تاب و بی‌قرار می‌شود. او همچنین در ویدیویی که همزمان با سالروز تولدش از سوی موزه سینما منتشر شد، گفته است: امیدوارم خداوند تنی سالم به من ببخشد که بتوانم پاسخگوی محبت مردم‌مان باشم.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.