۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 5944
  پرینتخانه » تیتر یک, مجلس تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2019 - 13:18 |
آیت الله صافی گلپایگانی خواستار لغو افزایش قمیت بنزین توسط نمایندگان مجلس شد

طرح دوفوریتی نمایندگان مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین

آیت الله صافی گلپایگانی خواستار لغو افزایش قمیت بنزین توسط نمایندگان مجلس شد طرح دوفوریتی نمایندگان مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارائه طرح دوفوریتی خواستار توقف افزایش قیمت بنزین شد. آیت الله صافی گلپایگانی نیز از افزایش قیمت بنزین به شدت ابراز تاسف و نگرانی کرده و […]

طرح دوفوریتی نمایندگان مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین

آیت الله صافی گلپایگانی خواستار لغو افزایش قمیت بنزین توسط نمایندگان مجلس شد

طرح دوفوریتی نمایندگان مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارائه طرح دوفوریتی خواستار توقف افزایش قیمت بنزین شد. آیت الله صافی گلپایگانی نیز از افزایش قیمت بنزین به شدت ابراز تاسف و نگرانی کرده و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار لغو این طرح شدند.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت هیچگونه دخالت و حتی اطلاعی از این اقدام غافلگیرانه دولت نداشته اند. این اقدام در مجموع اقدام غلطی است.

ذوالنور گفته است: در اولین ساعات شروع کار مجلس در روز یکشنبه بنده و تعداد قابل توجهی از نمایندگان ملت که تلفنی موافقت آنان را گرفته ام، با ارائه یک طرح دو فوریتی خواستار توقف و لغو اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین خواهیم شد.

انتهای پیام/

دبیر: مصطفی مُکاری

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.