Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 12282
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 21 فوریه 2021 - 16:10 |
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه پرس تی‌وی بر لزوم پایبندی همه طرف‌های برجام به تعهدات خود ذیل این توافق بین‌المللی تاکید کرد.

ظریف: مذاکرات برجامی زمانی آغاز می‌شود که همه طرف‌ها به تعهداتشان عمل کنند/ تهران تسلیم فشار نخواهد شد

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، در مصاحبه با پرس تی‌وی تاکید کرد گفتگو‌ها با آمریکا درباره برجام زمانی آغاز می‌شود که همه طرف‌ها به تعهداتشان عمل کنند. او در این مصاحبه با اعلام اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، سیاست فشار حداکثری رئیس جمهور پیشین در قبال تهران را تغییر نداده است، گفت: مذاکرات با […]

ظریف: مذاکرات برجامی زمانی آغاز می‌شود که همه طرف‌ها به تعهداتشان عمل کنند/ تهران تسلیم فشار نخواهد شد

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، در مصاحبه با پرس تی‌وی تاکید کرد گفتگو‌ها با آمریکا درباره برجام زمانی آغاز می‌شود که همه طرف‌ها به تعهداتشان عمل کنند.

او در این مصاحبه با اعلام اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، سیاست فشار حداکثری رئیس جمهور پیشین در قبال تهران را تغییر نداده است، گفت: مذاکرات با آمریکا زمانی آغاز می‌شود که همه طرف‌ها به تعهدات خود بر اساس توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ عمل کنند.

وزیر خارجه ایران با تاکید بر اینکه «ما دموکراسی داریم و قوانین کشور را که مجلس تصویب کرده است، اجرا می‌کنیم»، گفت: گام‌های هسته‌ای ایران فراتر از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵, برگشت‌پذیر است. پایان دادن به بازرسی‌های سرزده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نقض توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ نیست. تعهداتی در توافق هسته‌ای وجود دارد که در آینده به آن‌ها پایبند خواهیم ماند.

ظریف  در ادامه مصاحبه خود با پرس تی‌وی به اتهام‌زنی غربی‌ها به کشورمان درباره ساخت سلاح هسته‌ای اشاره و تاکید کرد: ما در ایران فتوایی درباره حرام بودن ساخت سلاح هسته‌ای و در اختیار داشتن آن داریم. ایران چیزی برای پنهان کردن ندارد و به دنبال تسلیحات هسته‌ای نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.