۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 6384
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2019 - 19:11 |
نساجی 1- استقلال 2؛ 

عادت استقلال استراماچونی به بردن!

نساجی 1- استقلال 2؛ عادت استقلال استراماچونی به بردن! استقلال با کسب برد ارزشمند و سخت برابر نساجی به رده سوم جدول مسابقات صعود کرد. به گزارش مشهدنیوز، استقلال با کسب برد ارزشمند برابر نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر با 21 امتیاز به رتبه سوم جدول مسابقات صعود کرد. شاگردان آندرا استراماچونی با ارائه نمایش منطقی […]

عادت استقلال استراماچونی به بردن!

نساجی 1- استقلال 2؛

عادت استقلال استراماچونی به بردن!

استقلال با کسب برد ارزشمند و سخت برابر نساجی به رده سوم جدول مسابقات صعود کرد.

به گزارش مشهدنیوز، استقلال با کسب برد ارزشمند برابر نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر با 21 امتیاز به رتبه سوم جدول مسابقات صعود کرد. شاگردان آندرا استراماچونی با ارائه نمایش منطقی به برد ارزشمندی در مازندران رسیدند و حالا به قهرمانی و حضور در صدر جدول امیدوار شدند. نساجی نیز در ششمین بازی متوالی ناکام بود و حالا به دنبال کسب نتایج بهتر است.

شرح گل:

نساجی صفر- استقلال یک (دقیقه 33- علی کریمی)؛ مهدی قائدی از سمت راست کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد و علی کریمی با استفاده از اشتباه مدافعان و گلر نساجی با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه حقیقی فرستاد.

نساجی صفر استقلال دو (دقیقه 48- مهدی قائدی)؛ فرشید اسماعیلی از سمت چپ زمین موقعیت خوبی به دست آورد و با ارسال پاس به داخل محوطه جریمه مهدی قائدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با شوت پای چپ گل دوم را برای استقلال به ارمغان آورد.

نساجی یک استقلال دو (دقیقه 60- محمد عباس زاده)؛ نساجی از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیتی به دست آورد که مجتبی بیژن از پشت محوطه جریمه با ضربه سر توپ را به عباس زاده رساند و کاپیتان سرخ‌ها با برگردانی زیبا گل اول را برای میزبان به ثمر رساند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.