۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 2102
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 02 ژانویه 2019 - 11:27 |

علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت می‌کند

عضو سابق شورای شهر تهران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شرکت کند و بر همین اساس نیز تاکنون دیدارهایی با روسای هیات های استانی داشته است. به گزارش مشهدنیوز، در حالیکه وزارت ورزش و جوانان علی‌رغم اصرار اعضای مجمع فدراسیون کشتی و با توجه به در پیش […]

علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت می‌کند

عضو سابق شورای شهر تهران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شرکت کند و بر همین اساس نیز تاکنون دیدارهایی با روسای هیات های استانی داشته است.

به گزارش مشهدنیوز، در حالیکه وزارت ورزش و جوانان علی‌رغم اصرار اعضای مجمع فدراسیون کشتی و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های مهم بین‌المللی و لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر وضعیت فدراسیون، هنوز زمان آغاز ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون کشتی را اعلام نکرده است، علیرضا دبیر عضو سابق شورای شهر تهران و دارنده یک طلای المپیک و یک طلا و 2 نقره جهان عزم خود را برای حضور در انتخابات جزم کرده و بر همین اساس نیز خیلی زود مذاکرات خود را با روسای هیات‌های استانی آغاز کرده است.

مسعود ریاضی رییس هیات کشتی استان خراسان رضوی درباره درخواست دیدار علیرضا دبیر از وی و مباحث مطرح شده در این دیدار اظهار کرد: این جلسه یک ساعت و نیم به درازا کشید و در طول این جلسه علیرضا دبیر بیشتر صحبت کرد و من شنونده بودم. بحث حمایت و این حرف ها مطرح نشد و دبیر عنوان کرد تاکنون با 15 رییس هیات کشتی برای اعلام برنامه‌هایش دیدار داشته و بر همین اساس نیز خواستار این جلسه شده بود.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی افزود: دبیر هیچ وعده و وعیدی نداد و فقط عنوان کرد هدفش این بوده که اعلام کند بطور قطع در انتخابات  شرکت می‌کند. او درباره وضعیت کشتی، برنامه ها و اولویت‌هایش صحبت کرد و گفت برای حضور در انتخابات استخاره کرده و خوب آمده و قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد. دبیر حتی تلویحا اعلام کرد وظیفه داشتم بیایم و حرف‌هایم را بزنم و اعلام کنم در انتخابات شرکت می‌کنم، حتی اگر به من رای ندهی.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از اعضای مجمع صراحتا از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده‌اند و در روز مجمع و پس از شنیدن برنامه‌های کاندیداها در نهایت بهترین انتخاب که به نفع کشتی باشد را انجام خواهند داد. از صداقت دبیر هم تشکر می‌کنم که هیچ فشاری برای گرفتن عهد و تعهد نداشت!

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.