Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 1569
  پرینتخانه » حوادث، انتظامی, ویژه تاریخ انتشار : 26 دسامبر 2018 - 8:32 |

عیادت نماینده وزیر علوم و رییس نهاد رهبری از دانشجویان حادثه دیده

درپی وقوع حادثه و کشته شدن تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم به نمایندگی از وزیر و حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بر بالین دانشجویان حادثه دیده حاضر شده‌ و از نزدیک در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتند. به […]

عیادت نماینده وزیر علوم و رییس نهاد رهبری از دانشجویان حادثه دیده

درپی وقوع حادثه و کشته شدن تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم به نمایندگی از وزیر و حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بر بالین دانشجویان حادثه دیده حاضر شده‌ و از نزدیک در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتند.

به گزارش مشهدنیوز، دکتر عبداللهی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح اقدامات وزارت علوم در پی وقوع حادثه دلخراش دانشجویان دانشگاه آزاد که بر اثر آن تعدادی از دانشجویان فوت و تعدادی نیز مجروح شده‌اند، پرداخت و افزود: از ابتدای وقوع این سانحه دلخراش تا این لحظه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی تماسی با دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، پیگیر ماجرا، چگونگی و دلایل وقوع آن شد و ضمن همدردی با خانواده‌های بازمانده و اعلام تسلیت به خانواده‌های دانشجویان فوت شده شخصا پیگیر روند درمانی دانشجویان مجروح شد.

وی در ادامه تصریح کرد: وزیر علوم در تماس خود با رئیس دانشگاه آزاد که در همان لحظات اول وقوع این سانحه انجام شد، از دکتر طهرانچی خواست که هرگونه اقدامی که لازم است وزارت علوم برای دانشجویان مصدوم و بستری شده در بیمارستان انجام دهد را اعلام کند.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم همچنین خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های تلفنی وزیر علوم درخصوص سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد، پیام تسلیت وزیر خطاب به خانواده‌های داغدیده و دانشگاهیان صادر شد و اکنون نیز از سوی وزیر علوم دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم در بیمارستان امام خمینی(ره) که تعدادی از حادثه‌دیدگان در آن بیمارستان بستری هستند، حضور پیدا کرد تا از نزدیک در جریان حادثه و پیگیر روند درمانی این دانشجویان قرار بگیرد. به‌گونه‌ای که همچنان غفاری به همراه حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در بیمارستان حضور دارند و بر رسیدگی کامل به این دانشجویان تاکید می‌کنند.

عبداللهی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: وزیر علوم علاوه بر اعزام معاون خود در بیمارستان محل بستری دانشجویان دانشگاه آزاد، همچنان پیگیر ماجرا است و در پیگیری‌های خود خواستار اطلاع‌رسانی دقیق در مورد علت و زمینه‌های وقوع حادثه و برخورد با مقصران آن است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.