۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 8555
  پرینتخانه » استان ها, ریپورتاژ آگهی تاریخ انتشار : 17 فوریه 2020 - 22:42 |

فجر ٤١ ؛ کروکی گام دوم انقلاب

فجر ٤١ ؛ کروکی گام دوم انقلاب در آستانه فجر 41 ام، برخی از بی تدبیری های مدیریتی در حوزه اقتصادي که با فشارهای تحریمی خارجی تشدید شده است، موجب شده تا مشکلات اقتصادی، تنگنای معیشتی، تورم، نرخ پایین رشد اقصادی، کاهش رشد اشتغال بر شانه های مردم فشار بیاورد و بخش مهمی از دستاورد […]

فجر ٤١ ؛ کروکی گام دوم انقلاب

فجر ٤١ ؛ کروکی گام دوم انقلاب

در آستانه فجر 41 ام، برخی از بی تدبیری های مدیریتی در حوزه اقتصادي که با فشارهای تحریمی خارجی تشدید شده است، موجب شده تا مشکلات اقتصادی، تنگنای معیشتی، تورم، نرخ پایین رشد اقصادی، کاهش رشد اشتغال بر شانه های مردم فشار بیاورد و بخش مهمی از دستاورد های انقلاب اسلامی را تحت الشعاع خود قرار دهد.
به گزارش مشهدنیوز دکتر سید مجتبی علوی در ادامه یادداشت خود نوشت: مردم ایران و جوانان این سرزمین میدانند که این کشور در طی 4 دهه گذشته دستاوردهای عظیمی در حوزه های مختلف علمی و فناوری داشته است. ایران امروز در ده ها حوزه مهم و تعیین کننده در ردیف ده کشور برتر دنیا قرار دارد.
حوزه ی نظامی (6 جهان)، حوزه پزشکی (10 جهان)، حوزه هوا- فضا (8 جهان)، حوزه نانو(3 جهان)، ساخت زیردریایی(6 جهان)، تولید اختراعات( 2 جهان)، تولید علم(4 جهان).
در هر کدام از این حوزه ها بخش های متنوع زیادی است که به روایت آمارهای بین المللی، ایران شانه به شانه قدرت های جهانی، بدنبال گرفتن سهم از بازار جهانی و ارتقاء جایگاه خویش است.
به همین دلیل است که امروز فشارهای همه جانبه بین المللی برای مهار این قدرت رستاخیزی در حال افزایش است و اتفاقا حوزه ی اقتصادی را هدف گرفته اند.
در حوزه ی اقتصاد هنوز نتوانسته ایم اقدامات پایه ای و اصلاحات ساختاری را به درستی مدیریت کنیم. عدم کارایی سازمانها، بهره وری پایین، نامساعدی فضای کسب و کار، عدم بلوغ بازارهای پولی و مالی، فقدان راهبرد توسعه صنعتی، بی کفایتی مدیریتی، نبود برنامه توسعه ایی کمی و سنجش پذیر، انتصابات فاقد مباني شایسته سالاری، درک نادرست از مسائل اقتصادی، مجلس ناکارآمد و ضعیف در حوزه اقتصادی و… همه و همه سبب شده است تا به زعم مقام مقام معظم رهبری، مردم ما به زحمت بیافتند.
اما حرکت در مدار رشد و توسعه اقتصادی شدنی است. سند اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب ، منشور این حرکت است. برای تحقق این منویات، ما به مدیران انقلابی ، متخصص و حرفه ای نیاز داریم تا در دولت و مجلس خود را متعهد به اجرای این برنامه ها بدانند و به مردم پاسخگو باشند.
مسیر این تحولات در دو انتخاب پیش روی ما آغاز می شود. انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری.

photo 2020 02 17 22 35 40
در نظام مردم سالاری آراء مردم مهم است. متوجه شده ایم که اگر در انتخاب اشتباه کنیم، آثار مخرب آن به زودی آشکار می شود و اثر ان بلافاصله بر زندگي روزمره مردم برملا مي شود.
به استقبال انتخاب هوشمندانه و هدفمند برویم. به برنامه های پیش رو و اقدامات پیش از این توجه کنید. به دنبال کاندیداهای متخصص دارای برنامه ای بروید که کارنامه روشنی دارند و در محدوده معرفت منطقه ای جای می گیرند. لذا با این اوصاف بر اساس شناخت کامل از دوست و برادر عزیزم که چندین سال متمادی در وزارت اقتصاد و دارایی و با اغب کارشناسان صاحب نظر در تامل و حشر و نشر داشته و همواره دغدغه اصلاح امور اقتصادی و معیشتی مردم را بهتر از هر کسی میداند و جز اهداف اصلی برنامه ها خود میداند جناب آقای رضا جلالی است . لذا این توقع میرود مردم فهیم و با دانش خطه ترشیزی کهن بعداز ده دوره و چهل سال از گذشت انقلاب حال که یک نیروی جوان . متخصص و متعهد که نیمی از عمر خود را در مجلس شورای اسلامی تجربه کرده و با همه زوایایی حقوقی و اعتباری و قانونی آشنایی کامل دارد و از طرفی با تمام مدیران پارلمانی که کارگشایی خواسته های مردم هستند دوست و مرتبط می‌باشد که حتی بجرات میتوان گفت یک نماینده در این وسعت هرگز هرگز اینقدر اشراف ندارد و در واقع وجه تمایز کاربردی ایشان است را پیشنهاد میدهم . والله دوره آزمون و خطا گذشته است . قدری بفکر آینده فرزندانمان و شهرمان باشیم . دوره خط و خط بازی نیز گذشته است
به امید تحقق آرمانهای شکوهمند انقلاب اسلامی ….فرزندکوچک خطه ترشیز
انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.