۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 8298
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 06 فوریه 2020 - 14:03 |

فروش ۴۶ هزار بلیت دربی تاکنون/ بلیت‌های طبقه پایین تمام شد

فروش ۴۶ هزار بلیت دربی تاکنون/ بلیت‌های طبقه پایین تمام شد با توجه به این که کمتر از ۵ ساعت تا شروع شهرآورد ۹۱ زمان باقی مانده است تا این لحظه ۴۶ هزار بلیت توسط هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس خریده شده است. به گزارش مشهدنیوز، هم‌چنین طبق اعلام قبلی که قرار بود درهای ورزشگاه آزادی […]

فروش ۴۶ هزار بلیت دربی تاکنون/ بلیت‌های طبقه پایین تمام شد

فروش ۴۶ هزار بلیت دربی تاکنون/ بلیت‌های طبقه پایین تمام شد

با توجه به این که کمتر از ۵ ساعت تا شروع شهرآورد ۹۱ زمان باقی مانده است تا این لحظه ۴۶ هزار بلیت توسط هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس خریده شده است.

به گزارش مشهدنیوز، هم‌چنین طبق اعلام قبلی که قرار بود درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ۷ صبح بر روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس باز شود، درها با یک ساعت و نیم تاخیر از ساعت ۸:۳۰ بر روی هواداران گشوده شد و تمام کسانی که از قبل اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی از سامانه بلیت فروشی کرده بودند با در اختیار داشتن تاییدیه پرداخت و کارت ملی وارد ورزشگاه آزادی شدند.

براساس این گزارش تمام بلیت‌های طبقه اول استادیوم آزادی که چیزی حدود ۳۷ هزار بود به فروش رفته و از این به بعد متقاضیان برای حضور در ورزشگاه باید اقدام به تهیه بلیت‌های طبقه دوم نمایند.

براساس شنیده‌ها ظرفیت فروش بلیت‌های پیش‌بینی شده برای شهرآورد ۹۱، ۵۷ هزار بلیت است که در صورت بالا بودن استقبال از سوی هواداران این تعداد تا ۶۵ هزار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

هم‌چنین کسانی که تا این لحظه موفق به تهیه بلیت شهرآورد ۹۱ نشده‌اند باید از طریق اینترنتی و با استفاده از ایمیل و کد ملی بارکد بلیت ورود به ورزشگاه را تهیه کنند.

برخلاف آن چه که عنوان می‌شود هواداران زیادی از صبح امروز پشت در گیشه‌های بلیت فروشی استادیوم صف بسته‌اند، مسوولان ورزشگاه معتقدند هیچ گونه گیشه بلیت فروشی در استادیوم وجود ندارد و کسانی که موفق به تهیه بلیت تا این لحظه نشدند تنها از طریق اینترنتی می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند.

61561429

61561427

61561420

61561426

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.