Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 6387
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2019 - 19:10 |
سرمربی تیم ملی سکوت خود را شکست

فوری/ ویلموتس، چالش بعدی فدراسیون پنج ستاره!

سرمربی تیم ملی سکوت خود را شکست فوری/ ویلموتس، چالش بعدی فدراسیون پنج ستاره! مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار دو توئیت متوالی فدراسیون فوتبال ایران، کارفرمای خود را به برخورد قضایی تهدید کرد. به گزارش مشهدنیوز، در شرایطی که آینده کاری ویلموتس در ایران کاملا مبهم به نظر می‌رسد، با این دو توئیت […]

فوری/ ویلموتس، چالش بعدی فدراسیون پنج ستاره!

سرمربی تیم ملی سکوت خود را شکست

فوری/ ویلموتس، چالش بعدی فدراسیون پنج ستاره!

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار دو توئیت متوالی فدراسیون فوتبال ایران، کارفرمای خود را به برخورد قضایی تهدید کرد.

به گزارش مشهدنیوز، در شرایطی که آینده کاری ویلموتس در ایران کاملا مبهم به نظر می‌رسد، با این دو توئیت به نظر این مربی بلژیکی درباره اتمام همکاری‌اش با فدراسیون به طور غیرمستقیم اظهارنظر کرده است.

 

ویلموتس در این توئیت‌ها از عدم تعهد فدراسیون به مفاد قرارداد گفته و اینکه پرونده از سوی وکلایش پیگیری می‌شود.

 

توئیت اول:
“شایعات متعددی از زبان خبرگزاری‌های ایرانی به گوش من رسیده که هیچ کدام از آنها صحت ندارد. حقیقت این است که وضعیتی غیرقابل تحمل برای من و دستیارانم به دلیل نقش تعهدات توسط فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شده است.”

 

 

توئیت دوم:

” این موضوع توسط وکلای من در حال پیگیری است و فعلا قصد توضیح بیشتری در این مورد ندارم”

با این توئیت‌ها مشخص نیست که مذاکرات مدنظر فدراسیون فوتبال چگونه پیش خواهد رفت اما مشخص است که ویلموتس اتهام مربوط به غیبت و خلف وعده در زمینه بازگشت به ایران و برگزاری اردو را قبول ندارد.

جالب است بدانید وکالت مارک ویلموتس را همسر او برعهده دارد و مساله تاخیر حضور این مربی پیش از بازی مقابل عراق از سوی وی پیگیری می‌شد.

 

توئیت قبلی ویلموتس در 25 آپریل 2018 (اردیبهشت سال گذشته) منتشر شده و تحرک ناگهانی این سرمربی در صفحه اجتماعی قابل تامل است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.