۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 1962
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سلامت تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2019 - 20:53 |

قول سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه بیماران خاص در سال ۹۸

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، گفت: بر اساس دستور مستقیم آقای دکتر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، قول داده شده که اعتبارات بیماران خاص در بودجه سال ۱۳۹۸ به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کند. به گزارش مشهدنیوز،  دکتر مهدی شادنوش در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری جلسه‌ای با سازمان […]

قول سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه بیماران خاص در سال ۹۸

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، گفت: بر اساس دستور مستقیم آقای دکتر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، قول داده شده که اعتبارات بیماران خاص در بودجه سال ۱۳۹۸ به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کند.

به گزارش مشهدنیوز،  دکتر مهدی شادنوش در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری جلسه‌ای با سازمان برنامه و بودجه درباره بودجه  در سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: امروز جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور همکاران‌مان در سازمان برنامه و بودجه جهت بررسی مباحث بودجه‌ای مربوط به بیماران خاص در لایحه بودجه ۱۳۹۸ برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد که سازمان برنامه و بودجه با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس، اعتبارات بیماران خاص را در ردیف مستقل بودجه‌ای متمرکز کنند.

شادنوش ادامه داد: با اجازه‌ای که همکاران سازمان برنامه و بودجه به من دادند اعلام می‌کنم که بر اساس دستور مستقیم آقای دکتر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، قول داده شده که اعتبارات بیماران خاص در بودجه سال ۱۳۹۸ به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کند تا هرچه بیشتر از دغدغه خانواده‌های این عزیزان کاسته شود.

شادنوش همچنین گفت: لازم می‌دانم از حساسیت جامعه نسبت به شرایط بیماران خاص بویژه از رسانه‌ها و همه کسانیکه با دلسوزی موضوعات بیماران خاص را دنبال می‌کنند تشکر کنم. همچنین از یاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم و همراهی سازمان برنامه و بودجه هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.