Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 6635
  پرینتخانه » حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2019 - 9:59 |

لنج باری در خلیج‌فارس غرق شد /نجات ۵ خدمه از غرق‌شدگی

لنج باری در خلیج‌فارس غرق شد /نجات ۵ خدمه از غرق‌شدگی رئیس حفاظت و ایمنی دریانوردی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پنج سرنشین لنج تجاری مسیر دوبی-گناوه به کمک شناور ناجی ۲ از خطر غرق شدگی نجات پیدا کردند. به گزارش مشهدنیوز، احسان گلستانی در تشریح این عملیات اظهار کرد: این لنج تجاری با ۶ سرنشین […]

لنج باری در خلیج‌فارس غرق شد /نجات ۵ خدمه از غرق‌شدگی

لنج باری در خلیج‌فارس غرق شد /نجات ۵ خدمه از غرق‌شدگی

رئیس حفاظت و ایمنی دریانوردی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پنج سرنشین لنج تجاری مسیر دوبی-گناوه به کمک شناور ناجی ۲ از خطر غرق شدگی نجات پیدا کردند.

به گزارش مشهدنیوز، احسان گلستانی در تشریح این عملیات اظهار کرد: این لنج تجاری با ۶ سرنشین از مبدا دبی به مقصد گناوه حرکت خود را آغاز کرده و یکی از سرنشینان آن در بندر دیر پیاده می‌شود.

وی بیان کرد: این لنج در ادامه مسیر خود، ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه در ۲ مایلی بندر عامری دچار شرایط اضطرار شد که با اعلام وضعیت به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی، شناور ناجی ۲ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به محل وقوع اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گلستانی افزود: با رسیدن شناور ناجی هر پنج سرنشین لنج تجاری از خطر غرق شدگی نجات پیدا کردند، و علیرغم تلاش‌های فراوان لنج در آب غرق شد.

وی خاطرنشان کرد: علل سانحه آبگرفتگی لنج توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام /

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.