Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 3514
  پرینتخانه » آموزش, سیاست خارجی تاریخ انتشار : 25 فوریه 2019 - 17:38 |
رئیس دانشگاه تشریح کرد

ماجرای بازداشت دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تشریح کرد ماجرای بازداشت دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران رئیس دانشگاه تهران با اشاره به بازداشت دو دانشجوی این دانشگاه به دلیل اخلال در نظام ارزی، جزئیات این اتفاق را تشریح کرد. به گزارش مشهدنیوز،      دکتر محمود نیلی احمدآبادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته دو دانشجوی خارجی این دانشگاه […]

ماجرای بازداشت دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تشریح کرد

ماجرای بازداشت دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به بازداشت دو دانشجوی این دانشگاه به دلیل اخلال در نظام ارزی، جزئیات این اتفاق را تشریح کرد.

به گزارش مشهدنیوز،      دکتر محمود نیلی احمدآبادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته دو دانشجوی خارجی این دانشگاه برای تبدیل ارز به ریال به میدان فردوسی مراجعه می‌کنند که از سوی پلیس به جرم اخلال در نظام ارزی دستگیر و روانه زندان می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: این دانشجویان حدود ۲ هزار دلار ارز همراه خود داشتند و برای تبدیل آن به ریال و پرداخت شهریه دانشگاه به خیابان فردوسی تهران مراجعه کرده بودند تا ارز همراه را به ریال تبدیل کنند.

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: این دانشجویان دو شب در بازداشت ماندند و بلافاصله پس از اطلاع دانشگاه از این اتفاق، پیگیری‌های لازم از دستگاه‌های امنیتی برای آزادی آنها انجام شد و این دو دانشجو آزاد شدند.

دکتر نیلی در پایان خاطر نشان کرد: باید شرایط لازم برای حضور چهره‌های علمی- بین المللی اعم از استاد و دانشجو در کشور فراهم شود و شاهد بروز مشکلات این چنینی برای آنها در داخل کشور نباشیم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.