Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 6965
  پرینتخانه » ریپورتاژ آگهی تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2019 - 14:00 |

مرکز نمایشگاهی ایران‌مال گواهی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ یوروسرت انگلستان را کسب کرد

مرکز نمایشگاهی ایران‌مال گواهی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ یوروسرت انگلستان را کسب کرد مرکز دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران در پی برگزاری همایش‌ها و رویدادهای آموزش محور توانست گواهینامه ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ موسسه یورو سرت انگلستان را کسب کند. به گزارش مشهدنیوز، بنابراعلام روابط عمومی بازار بزرگ ایران، مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران در پی برگزاری سمینار، اجلاس و همایش‌های آموزش […]

مرکز نمایشگاهی ایران‌مال گواهی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ یوروسرت انگلستان را کسب کرد

مرکز نمایشگاهی ایران‌مال گواهی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ یوروسرت انگلستان را کسب کرد

مرکز دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران در پی برگزاری همایش‌ها و رویدادهای آموزش محور توانست گواهینامه ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ موسسه یورو سرت انگلستان را کسب کند.

به گزارش مشهدنیوز، بنابراعلام روابط عمومی بازار بزرگ ایران، مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران در پی برگزاری سمینار، اجلاس و همایش‌های آموزش محور و تاکید بر دانش و یادگیری، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ از موسسه یوروسرت انگلستان (EuroCert) شد.

این موسسه گواهینامه خود را در راستای آموزش فراگیر، با کیفیت و عادلانه به موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به جز دانشگاه‌ها و مدارس اعطا می‌کند. مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بازار بزرگ ایران دارای سالن مذاکرات تجاری مجهز به تجهیزات بروز دنیا است که با برگزاری همایش‌ها و رویدادهای کیفی توانسته است استانداردها و مولفه‌های مورد توجه این موسسه انگلیسی را تامین کند.

یوروسرت در پاسخ به نیاز روزافزون کارآفرینان و صاحبان کسب و کار برای ایجاد سیستم پایدار در زمینه بهبود سیستم‌های مدیریتی در سازمان‌ها تاسیس شده است. این موسسه نگاه جامعی به مسئولیت شرکت‌ها داشته و طیف وسیعی از فعالیت‌ها را مد نظر قرار می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.