Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 390
  پرینتخانه » جام حذفی تاریخ انتشار : 03 نوامبر 2018 - 0:03 |
پایان ماراتن پنالتی‌ها با یک انتخاب عجیب؛

مس صفر(۸)- سپاهان صفر(۹)؛ یک شوت تا شگفتی

سپاهان که در مرحله یک هشتم هم کارش مقابل نساجی مازندران به ضربات پنالتی کشیده شده بود، در کرمان دوباره باید از این آزمون سخت گذر می کرد
مس صفر(۸)- سپاهان صفر(۹)؛ یک شوت تا شگفتی

پایان ماراتن پنالتی‌ها با یک انتخاب عجیب؛

مس صفر(۸)- سپاهان صفر(۹)؛ یک شوت تا شگفتی

تیم فوتبال سپاهان در ماراتن نفس گیر پنالتی ها موفق به کسب برتری برابر مس شد تا برای دومین مرتبه از این آزمون سربلند بیرون آمده باشد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش مشهدنیوز، دیدار دو تیم سپاهان و مس کرمان علیرغم تمام تلاشی که دو تیم داشتند در 90 دقیقه به نتیجه ای نرسید تا در وقت های اضافی هم ساق های خسته اجازه ریسک را از بازیکنان و مربیانشان در هوای خشک کرمان بگیرد. در این مسابقه هر دو تیم سرحال نشان دادند و موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی ایجاد کردند که البته سهم شاگردان امیرقلعه نویی بیشتر بود ولی هیچ یک از این موقعیت ها به گل تبدیل نشد و در نهایت ضربات پنالتی باید حکم به برتری تیم ها می داد. سپاهان که در مرحله یک هشتم هم کارش مقابل نساجی مازندران به ضربات پنالتی کشیده شده بود، در کرمان دوباره باید از این آزمون سخت گذر می کرد و با نمایش خوبی که بازیکنان در زدن ضربات پنالتی داشتند کار خیلی دشوارتر از قبل هم شد. در نهایت اما تعویضی دست نشان که اصولا باید یک پنالتی از 9 ضربه پنالتی سپاهان را می گرفت، نه تنها موفق به انجام این کار نشد که پنالتی نهم مس را هم خراب کرد تا مهره صعود مس کرمان از دیدگاه نادر دست نشان مهره حذف این تیم لقب بگیرد و سپاهان خود را به نیمه نهایی جام حذفی برساند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.