۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 6602
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2019 - 23:44 |
معاون استاندار تهران:

مشکلی در حوزه کالاهای اساسی استان تهران وجود ندارد

معاون استاندار تهران: مشکلی در حوزه کالاهای اساسی استان تهران وجود ندارد معاون امور اقتصادی استانداری تهران تأکید کرد: در حوزه کالاهای اساسی مشکلی در استان تهران وجود ندارد و انبارهای استان مملو از کالا است. به گزارش مشهدنیوز، محمد امامی‌امین عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح‌های کشاورزی و دامپروری شهرستان ورامین گفت: دشت ورامین ، […]

مشکلی در حوزه کالاهای اساسی استان تهران وجود ندارد

معاون استاندار تهران:

مشکلی در حوزه کالاهای اساسی استان تهران وجود ندارد

معاون امور اقتصادی استانداری تهران تأکید کرد: در حوزه کالاهای اساسی مشکلی در استان تهران وجود ندارد و انبارهای استان مملو از کالا است.

به گزارش مشهدنیوز، محمد امامی‌امین عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح‌های کشاورزی و دامپروری شهرستان ورامین گفت: دشت ورامین ، از اراضی حاصلخیزی برخوردار است که در صورت توجه به کشاورزی و توسعه آن، می‌توان تحول عظیمی در اقتصاد منطقه به وجود آورد.

وی یکی از مشکلات عمده کشاورزی شهرستان ورامین را کمبود منابع آبی ذکر کرد و افزود: کاهش بارش نزولات جوی و برداشت بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی، باعث شده تا کشاورزی دشت ورامین با پدیده‌ای به نام فرونشست مواجه شود که این مهم دشت را با خطر جدی مواجه کرده است.

امامی‌امین افزود: کشاورزان در صف نخست تولید محصولات غذایی قرار دارند و مسئولان موظفند تا با رفع مشکلات این حوزه، به اقتصاد کشور و بی‌نیازی از واردات محصولات غذایی کمک کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین و لزوم توجه به بازار مصرف گفت: وضعیت بازار در استان تهران به طور کامل رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که نیاز به کالای خاصی در استان تهران احساس شود، به سرعت این نیاز رفع می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.