۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 10358
  پرینتخانه » علم و فناوری تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2020 - 13:50 |

موزه‌ها فعلا تعطیل‌اند

موزه‌ها فعلا تعطیل‌اند مدیر اداره کل موزه‌ها می‌گوید: به ما بخشنامه جدیدی برای ادامه تعطیلی یا آغاز فعالیت مجدد موزه‌ها اعلام نشده، استنباط‌مان این بود که موزه‌ها تا پایان آبان‌ماه تعطیل هستند. به گزارش مشهدنیوز/ به دنبال صدور بیانیه ستاد ملی کرونا در ۱۷ آبان‌ماه مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۶ […]

موزه‌ها فعلا تعطیل‌اند

موزه‌ها فعلا تعطیل‌اند

مدیر اداره کل موزه‌ها می‌گوید: به ما بخشنامه جدیدی برای ادامه تعطیلی یا آغاز فعالیت مجدد موزه‌ها اعلام نشده، استنباط‌مان این بود که موزه‌ها تا پایان آبان‌ماه تعطیل هستند.

به گزارش مشهدنیوز/ به دنبال صدور بیانیه ستاد ملی کرونا در ۱۷ آبان‌ماه مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۶ بعدازظهرِ هر روز از ۲۰ آبان، حتی برخی اصناف و مشاغلِ فرهنگی که فعالیت خود را در طول چند هفته گذشته متوقف کرده بودند، بر اساس این مصوبه اعلام کرده‌اند که کار خود را از سر می‌گیرند و تا ساعت ۱۸ هر روز فعال خواهند بود.

به دنبال انتشار این مصوبه، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع محدودیت‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری و بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر خبر داده است.

اکنون نیز محمدرضا کارگر، مدیر اداره کل موزه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا تأکید می‌کند: به ما بخشنامه جدیدی اعلام نشده که تصمیم‌گیری دیگری داشته باشیم، در واقع استنباط‌مان این بود که تا پایان آبان‌ماه وضعیت تعطیلی به همین منوال است، مگر این‌که بخشنامه جدیدی داده شود.

او ادامه می‌دهد: بنابراین تا زمانی که بخشنامه‌ جدیدی در این زمینه صادر نشود موزه‌ها همچنان تعطیل هستند. براساس بخشنامه‌های دولت فعلا تعطیل هستیم.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.