Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 5422
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 15 آگوست 2019 - 15:35 |

نماینده بوشهر: روند تکمیل پروژه راه آهن تسریع شود

نماینده بوشهر: روند تکمیل پروژه راه آهن تسریع شود نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اختصاص صددرصدی بودجه به پروژه راه آهن بوشهر-شیراز روند تکمیل آن تسریع شود، چرا که این زیرساخت ها لازمه توسعه استان است. به گزارش مشهدنیوز،  عبدالحمید خدری در نشست شورای اداری استان عنوان کرد: با […]

نماینده بوشهر: روند تکمیل پروژه راه آهن تسریع شود

نماینده بوشهر: روند تکمیل پروژه راه آهن تسریع شود

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اختصاص صددرصدی بودجه به پروژه راه آهن بوشهر-شیراز روند تکمیل آن تسریع شود، چرا که این زیرساخت ها لازمه توسعه استان است.

به گزارش مشهدنیوز،  عبدالحمید خدری در نشست شورای اداری استان عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات مالی پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان امیدوارکننده بوده و رشد قابل قبولی داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه های ملی گفت: درخواست من این است که یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران، توانمندی آنان در جذب اعتبارات ملی باشد.

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: با توجه به آغاز سال مالی انتظار می رود مدیران اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات ملی تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام خدری در خصوص پروژه عمرانی راه آهن بوشهر-شیراز گفت: با توجه به وجود پنجاه درصد پل‌های ارتباطی در قطعه ۱۰ مسیر راه‌آهن -که مشکل ترین بخش پروژه است- این میزان پیشرفت و فعالیت در این قطعه امیدوارکننده است و با توجه به پیگیری های استاندار محترم امید داریم با اختصاص صددرصدی بودجه به این پروژه روند تکمیل آن تسریع شود.

وی از انجام مراحل نهایی راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و چالش بیکاری، یکی از ظرفیت هایی که می تواند بحث اشتغال را تا حدودی حل کند احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان است، که پیگیری های خوبی در این خصوص انجام شده است و در مراحل آخر اخذ تأییدیه‌های زیست‌محیطی آن هستیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه دیلم با بیان اینکه احداث این مرکز موجب کاهش نرخ بیکاری خواهد شد، افزود: بیشترین آمار بیکاری مربوط به شهرستان های شمال استان است، ‌که از میان آنها شهرستان دیلم نرخ بیکاری ۲۲ درصدی دارد.

خدری خاطرنشان کرد: امیدواریم با خلاقیت مدیران و تلاش و پیگیری استاندار محترم موضوع اشتغال تا حدودی برطرف شود و بتوانیم آمار بیکاری را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه مقدمات راه اندازی گمرک بندر امام حسن فراهم شده است، گفت: دارای چارت، ساختمان اداری و مصوبه هیئت دولت است که امیدواریم در دهه فجر شاهد افتتاح این گمرک باشیم.

وی تاکید کرد: افتتاح این گمرک می تواند در توسعه و رونق اقتصادی موثر باشد.

عبدالحمید خدری افزود: سهولت در اجرای هرچه بهتر این پروژه و افتتاح آن نیازمند ارتباط و تعامل هرچه بیشتر و بهتر اداره بنادر و کشتیرانی و سازمان گمرک است.

گفتنی است با دستور استاندار بوشهر پیگیری راه اندازی گمرک بندر امام حسن و منطقه ویژه شمال استان در ردیف مصوبات شورای اداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.