۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 641
  پرینتخانه » نظامی تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2018 - 16:47 |
لرستان به سوگ یک جانباز نشست

نورخدا موسوی به یاران شهیدش پیوست

لرستان به سوگ یک جانباز نشست نورخدا موسوی به یاران شهیدش پیوست در شب رحلت پیامبر اسلام،جانباز سید نورخدا موسوی که به شهید زنده معروف بود به یاران شهیدش پیوست. به گزارش مشهدنیوز، مراسم تشییع  شهید زنده سید نور خدا موسوی ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ۱۷ آبان همزمان با شهادت حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) پس از […]

نورخدا موسوی به یاران شهیدش پیوست

لرستان به سوگ یک جانباز نشست

نورخدا موسوی به یاران شهیدش پیوست

در شب رحلت پیامبر اسلام،جانباز سید نورخدا موسوی که به شهید زنده معروف بود به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش مشهدنیوز، مراسم تشییع  شهید زنده سید نور خدا موسوی ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ۱۷ آبان همزمان با شهادت حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) پس از بدرقه نظامی از محل ستاد فرماندهی انتظامی لرستان آغاز و بر روی دستان مردم این شهر در آرامگاه ابدی‌اش گلزار شهدای خرم‌آباد آرام می‌گیرد.

سید نورخدا موسوی از چند روز پیش تاکنون دچار تنگی نفس شدید شده بود و توسط پزشکان معالج مرتب تحت درمان بود.

با توجه به تنگی نفس شدیدی که سید نور خدا داشت در چند روز گذشته از اکسیژن استفاده می کرد که پیش از این جز در شرایط بحرانی و اورژانسی مصرفی نداشت و توسط پزشکان ملاقات وی ممنوع شده بود.

سید نورخدا در سال ۸۷، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت  و حدود ۱۰ سال در کما به سر برد و از پنج روز قبل وضعیت مجروحیت این جانباز سرافراز شدیدتر شده بود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.