۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 12574
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 آوریل 2021 - 10:56 |
برخی منابع خبری از هشدار دولت آمریکا به اسرائیل بمنظور سکوت درباره اقدامات مخربانه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، خبر دادند.

واشنگتن خطاب به تل آویو: صحبت درباره اقدامات علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، ممنوع!

به نقل از کانال ۱۲ اسرائیل، دولت آمریکا به ریاست جو بایدن، خطاب به اسرائیل اعلام کرده است که به بیان اظهار نظر‌های بی مورد درباره اقدامات و خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد. براین اساس، واشنگتن ضمن هشدار در این رابطه با قاطعیت اعلام کرده است که اسرائیل باید از وراجی خجالت آور […]

واشنگتن خطاب به تل آویو: صحبت درباره اقدامات علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، ممنوع!

به نقل از کانال ۱۲ اسرائیل، دولت آمریکا به ریاست جو بایدن، خطاب به اسرائیل اعلام کرده است که به بیان اظهار نظر‌های بی مورد درباره اقدامات و خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد.

براین اساس، واشنگتن ضمن هشدار در این رابطه با قاطعیت اعلام کرده است که اسرائیل باید از وراجی خجالت آور درباره ایران دست بردارد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از برخی مقامات آمریکایی در قدس، اعلام کرده است که، اقدام مقامات اسرائیلی درباره درز اطلاعات مربوط به عملیات‌های خرابکارانه در برنامه هسته‌ای ایران سبب نابودی تلاش‌های آمریکا در جهت بازگشت به میز مذاکره با ایران خواهد شد.

چندی پیش، نیویورک تایمز به نقل از برخی مقامات اطلاعاتی غربی، به افشاگری درباره خرابکاری رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای نطنز پرداخته است.

از سوی دیگر، عاموس یادلین رئیس پیشین دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی،  با اذعان به اقدام تروریستی این رژیم علیه تاسیسات نطنز در ایران از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به دلیل عدم رعایت سلسله مراتب امنیتیِ حساس انتقاد کرد و گفت: چنین اقداماتی با ایران تنش‌های خطرناکی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.