۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 10436
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2020 - 1:45 |

واکنش گورباچف به نتیجه انتخابات آمریکا

واکنش گورباچف به نتیجه انتخابات آمریکا آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی درباره پیروزی جو بایدن به اظهار نظر پرداخت. به گزارش مشهدنیوز/  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی در خصوص پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد که نقش ایالات متحده در امور جهانی، بزرگ و مهم […]

واکنش گورباچف به نتیجه انتخابات آمریکا

واکنش گورباچف به نتیجه انتخابات آمریکا

آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی درباره پیروزی جو بایدن به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی در خصوص پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد که نقش ایالات متحده در امور جهانی، بزرگ و مهم باقی خواهد ماند و این موضوع تغییر نمی‌کند.

گورباچف بیان کرد: نقش آمریکا در امور جهانی همچنان بزرگ و بسیار مهم باقی می‌ماند و این موضوع تغییر نمی‌کند. به همین دلیل، در همه جا مبارزات انتخابات ایالات متحده از نزدیک دنبال می‌شد. آمریکایی‌ها جو بایدن را انتخاب کرده‌اند.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، گورباچف به رئیس جمهوری آینده آمریکا توصیه کرده بود که فورا با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار کند.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی از پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خبر داده بودند. این در حالی است که دونالد ترامپ اعلام کرده که نتیجه انتخابات هنوز قطعی نیست و کارزار انتخاباتی وی، پرونده انتخابات را در دادگاه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.