۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 10531
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2020 - 20:41 |

وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند

وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند  مشهدنیوز/ کرمانشاه وزیر بهداشت، فردا (20 آبان) به کرمانشاه سفر می کند. دکتر محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: وزیر بهداشت، فردا (20 آبان) به استان کرمانشاه سفر کرده و در این سفر 66 پروژه بهداشتی و درمانی […]

وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند

وزیر بهداشت به کرمانشاه سفر می‌کند

 مشهدنیوز/ کرمانشاه وزیر بهداشت، فردا (20 آبان) به کرمانشاه سفر می کند.

دکتر محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: وزیر بهداشت، فردا (20 آبان) به استان کرمانشاه سفر کرده و در این سفر 66 پروژه بهداشتی و درمانی استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از جمله مهمترین پروژه های افتتاحی در این سفر افتتاح بخش فوق تخصصی آنژیوگرافی و اینترونشنال رادیولوژی بیمارستان امام رضا(ع) است.

مرادی تصریح کرد: همچنین در این سفر طرح سراسری “محله محور مقابله با کرونا” بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شده و این طرح در تمام استانهای کشور اجرایی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این طرح کار شناسایی و آموزش مقابله با کرونا با کمک بسیج، هلال احمر و مراکز بهداشت در محلات اجرا می شود و به نوعی مدیریت کرونا از پایین به بالا خواهد شد.

مرادی افزود: وزیر بهداشت در ادامه سفر یک روزه خود به استان در ستاد کرونای استان و نیز ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.