Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 5779
  پرینتخانه » فوتبال تاریخ انتشار : 14 نوامبر 2019 - 1:31 |
با بیان اینکه "مهم نیست که در اردن بازی می‌کنیم"

ویلموتس: کاملا آماده رقابت با عراق هستیم/ اهمیت بازی را می‌دانیم

با بیان اینکه “مهم نیست که در اردن بازی می‌کنیم” ویلموتس: کاملا آماده رقابت با عراق هستیم/ اهمیت بازی را می‌دانیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد که تغییر محل بازی ایران و عراق چندان مساله مهمی برای او نیست. به گزارش مشهدنیوز، در آستانه دیدار دو تیم ملی عراق و ایران که در امان، پایتخت […]

ویلموتس: کاملا آماده رقابت با عراق هستیم/ اهمیت بازی را می‌دانیم

با بیان اینکه “مهم نیست که در اردن بازی می‌کنیم”

ویلموتس: کاملا آماده رقابت با عراق هستیم/ اهمیت بازی را می‌دانیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد که تغییر محل بازی ایران و عراق چندان مساله مهمی برای او نیست.

به گزارش مشهدنیوز، در آستانه دیدار دو تیم ملی عراق و ایران که در امان، پایتخت اردن برگزار می شود، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی حضور پیدا کرد.

ویلموتس در این نشست درباره تغییر محل بازی دو تیم از عراق به اردن گفت: به نظرم این بازی به اردن منتقل شده چندان مهم نیست هرچند تماشاگران عراقی کمتری به استادیوم خواهند آمد ولی در نهایت این اتفاقات درون زمین است که تعیین‌کننده خواهد بود.

او ادامه داد: به اردن آمدیم تا با تیم عراق بازی کنیم و در واقع این بازی سومین دیدار خارج از خانه ما از مجموع چهار دیداری است که باید در خارج از خانه به میدان برویم. کاملا برای این بازی آماده شدیم و جلسه تئوری هم داشتیم. با بازیکنان و تمرکز اولیه ما روی سیستم خود ماست. ضمن اینکه در خصوص چند بازیکن نیز باید تصمیم گیری کنیم که در واقع پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید فشاری ایجاد کند. همه بازی‌ها همین است و یا می‌بریم یا می‌بازیم. باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم. ۳ بازی از ۴ بازی ما خارج از خانه بوده و ۳ بازی هم در داخل خانه داریم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و مثل همه بازی‌ها به صورت حرفه‌ای برای این بازی هم آماده شدیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تاثیر جا به جایی بازی از عراق به اردن گفت: این مسئله برای ما تفاوتی ایجاد نمی‌کند. همیشه به بازیکنانم می گویم که همه تمرکزشان روی بازی باشد نه روی مباحث اطراف بازی و اینکه تعداد تماشاگر چه میزان باشد، مهم نیست. مهم موارد تکنیکی و تاکتیکی است که در زمین اجرا می شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.