Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 12438
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 03 آوریل 2021 - 10:36 |
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.

پرسپولیس به دنبال پس گرفتن صدر از سپاهان/ پیکان سواری استقلال برای جا نماندن از کورس

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌ای ۲ هفته‌ای از روز پنجشنبه (۱۲ فروردین) با برگزاری دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان آغاز شد و این هفته با دیدار تیم‌های گل گهرسیرجان و ماشین سازی تبریز در تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردین به اتمام خواهد رسید. آلومینیوم و فولاد خوزستان در اولین بازی سال جدید به […]

پرسپولیس به دنبال پس گرفتن صدر از سپاهان/ پیکان سواری استقلال برای جا نماندن از کورس

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌ای ۲ هفته‌ای از روز پنجشنبه (۱۲ فروردین) با برگزاری دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان آغاز شد و این هفته با دیدار تیم‌های گل گهرسیرجان و ماشین سازی تبریز در تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردین به اتمام خواهد رسید.

آلومینیوم و فولاد خوزستان در اولین بازی سال جدید به تساوی صفر – صفر رضایت دادند و ۱۰ تیم لیگ برتری امروز اولین بازی خود در سال جدید را تجربه خواهند کرد.

پدیده مشهد – پرسپولیس تهران/ ورزشگاه امام رضا ( ع)

دومین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر در شهر مشهد و میان تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد برگزار خواهد شد، دیداری که یک طرف آن سرمربی جوان مشهدی‌ها مهدی رحمتی حضور دارد که نمی‌خواهد در دومین مسابقه خود به عنوان سرمربی مقابل حریف پرقدرت تهرانی باز هم شکست بخورد و زمین مسابقه را دست خالی ترک کند و در طرف دیگر گل محمدی برای ماندن در کورس قهرمانی و صدر جدول و همچنین نگهداشتن اختلاف خود با رقیب همشهری، به ۳ امتیاز کامل این بازی نیاز مبرم دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس که اکنون تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سپاهان در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد امیدوار است که با پیروزی مقابل حریف مشهدی جمع امتیاز‌های خود را به ۴۰ برساند و به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد.

نتیجه دیدار رفت این ۲ تیم در هفته چهارم لیگ برتر در استادیوم آزادی با نتیجه ۳ بر صفر به سود قرمز‌های پایتخت مقابل تیم پدیده فعلی و شهر خودرو آن زمان به اتمام رسید.

این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

تراکتور تبریز – مس رفسنجان/ ورزشگاه یادگار امام ( ره )

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و مس رفسنجان برگزار کننده دیگر دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر هستند. دیداری که در یک طرف آن تیم تبریزی و سرمربی جدید این تیم رسول خطیی با توجه به شرایط جدول و همچنین نتایج هفته‌های گذشته این تیم بسیار به پیروزی خانگی و کسب ۳ امتیاز مقابل حریف تازه لیگ برتری شده خود امیدوار است. این امیدواری در شرایطی است که قبل از تعطیلات لیگ برتر تبریزی‌ها نتایج چندان خوبی را کسب نمی‌کردند و در هفته‌های گذشته بهترین بازیکن خود احسان حاج صفی را نیز از دست داده اند.

در مقابل تیم مس رفسنجان قرار دارد که با هدایت سرمربی خود محمد ربیعی در فصل کنونی لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و بعد از گذشت ۱۸ هفته با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد .مسی ها امیدوارند که با توجه به نتایج نه چندان خوب تیم تبریزی بتوانند نتیجه مطلوبی را در تبریز کسب کنند و حداقل با کسب یک امتیاز به رفسنجان بازگردند.

بازی دور رفت این ۲ تیم در رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور که هدایت این تیم را در آن زمان علیرضا منصوریان بر عهده داشت به اتمام رسید.

این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

نفت مسجد سلیمان – نساجی مازندران/  ورزشگاه بهنام محمودی

تیم‌های انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران که به ترتیب در رتبه‌های دوازدهم و پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که کسب پیروزی و به دست آوردن ۳ امتیاز آن برای هر کدام از ۲ تیم از اهمیت خاص خود برخوردار است.

تیم نفت مسجد سلیمان با ۳ امتیاز این بازی خانگی می‌تواند فاصله خود را با تیم‌های قعرنشین بیشتر کند و مازندرانی‌ها نیز می‌توانند شرایط امتیازی خود را بهتر کرده و امید خود را برای هفته های آینده لیگ برتر و باقی ماندن در آن بیشتر کنند. دیدار دور رفت این ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم نساجی مازندران به اتمام رسید.

این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

ذوب آهن – صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه فولاد شهر

دیگر دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر را تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهند کرد. در این دیدار تیم میزبان ذوب اهن اصفهان که چند هفته‌ای است هدایت خود را به مربی جوان و جدید خود مجتبی حسینی سپرده ، امیدوار است که بتواند بعد از وقفه پیش آمده در مسابقات لیگ برتر نتایج بهتری کسب کند و خود را از رتبه‌های پایینی جدول خارج کند. تیم ذوب آهن اکنون با ۱۴ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و بسیار به ۳ امتیاز خانگی این دیدار نیاز دارد.

در طرف دیگر‌ این دیدار صنعت نفت آبادان حضور دارد که در هفته‌های آغازین لیگ برتر نتایج بسیار مطلوبی را گرفت و حتی صدر جدول را نیز تجربه کرد، اما نتایج ضعیف هفته‌های اخیر این تیم در لیگ برتر آن‌ها را از صدر جدول دور کرد و اکنون با ۲۵ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

دیدرا رفت این ۲ تیم در آبادان  یک بر صفر به سود شاگردان پورموسوی در تیم صنعت نفت به اتمام رسید.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.

استقلال تهران – پیکان تهران/ ورزشگاه آزادی

حساس‌ترین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و میان  تیم‌های استقلال تهران و پیکان برگزار می‌شود. دیداری که استقلالی‌ها امیدوارند با هدایت سرمربی محبوب خود فرهاد مجیدی روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و بتوانند با کسب ۳ امتیاز خانگی این بازی، خود را به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارد نزدیک کنند و درکورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند.

اما استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر و به علت درگیر شدن بعضی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا با مشکل جدی مواجه هستند، مشکلی که می‌تواند روند پیروزی‌های متوالی فرهاد مجیدی در استقلال را پاره کند و فرصت خوبی را برای انتقام پیکانی‌ها از آبی‌ها بابت حذف از جام حذفی فوتبال را فراهم کند.

تیم فوتبال پیکان که با ۲۴ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد امیدوار است که مانند دیدار دور رفت این ۲ تیم در هفته چهارم لیگ برتر که با نتیجه بدون گل به اتمام رسید بتوانند مقابل حریف پر قدرت خود مسابقه را با پیروزی و یا گرفتن حداقل امتیاز به اتمام برسانند.

این دیدار از ساعت ۱۸:۵۰ آغاز می‌شود.

روز دوشنبه هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد که در آن تیم‌های فوتبال سایپا – سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفته و آخرین دیدار این هفته را گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۷ برگزار می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.