Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 3043
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 14 فوریه 2019 - 20:51 |
 پرسپولیس۲ - ۰ استقلال خوزستان

پیروزی شاگردان برانکو در یک بازی کسل کننده دیگر

 پرسپولیس۲ – ۰ استقلال خوزستان پیروزی شاگردان برانکو در یک بازی کسل کننده دیگر پرسپولیس با غلبه بر استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر در صدر جدول جای گرفت. به گزارش مشهدنیوز، دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر، آغازگر هفته هجدهم لیگ برتر بودند.قضاوت این […]

پیروزی شاگردان برانکو در یک بازی کسل کننده دیگر

 پرسپولیس۲ – ۰ استقلال خوزستان

پیروزی شاگردان برانکو در یک بازی کسل کننده دیگر

پرسپولیس با غلبه بر استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر در صدر جدول جای گرفت.

به گزارش مشهدنیوز، دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر، آغازگر هفته هجدهم لیگ برتر بودند.قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی‌فر بود.

در نیمه اول بازی، استقلال خوزستان با دفاع خوب مانع از ایجاد موقعیت برای حریف پرستاره خود شد. تا اینکه مصطفی کیانی بازیکن استقلال خوزستان طی دو دقیقه ۲ کارت زرد دریافت کرد و این تیم ده نفره شد و بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس که از ابتدای بازی عصبی بودند و بارها داور و بازیکنان حریف را تهدید کرده بودند، با یک بازی بی برنامه و احساسی برای رسیدن به گل تلاش می کردند و همین امر باعث شد تا استقلال خوزستان روی ضد حمله و اشتباه داور صاحب فرصت بسیار خوبی شود که نتوانست از آن استفاده کند.

نهایتاً پرسپولیس در دقیقه ۶۱ روی یک کرنر با ضربه سر سید جلال حسینی به گل رسید و در ادامه و در دقیقه ۸۸ علی علیپور گل دیگری برای پرسپولیس به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد ۳۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در صدر جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.