۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 449
  پرینتخانه » فوتبال اروپا تاریخ انتشار : 03 نوامبر 2018 - 22:10 |
اینتر 5-0 جنووا

پیروزی پرگل خانگی اینتر مقابل جنووا

اینتر 5-0 جنووا پیروزی پرگل خانگی اینتر مقابل جنووا اینتر با برتری پرگل برابر جنووا بار دیگر به رده دوم جدول بازگشت و نشان داد که آماده جدال با بارسلوناست. به گزارش مشهدنیوز، اینتر، تیم سوم جدول سری آ که روی دور برد قرار داشت، پس از برتری شیرین 0-3 در زمین لاتزیو امروز میزبانی از جنووای رده […]

پیروزی پرگل خانگی اینتر مقابل جنووا

اینتر 5-0 جنووا

پیروزی پرگل خانگی اینتر مقابل جنووا

اینتر با برتری پرگل برابر جنووا بار دیگر به رده دوم جدول بازگشت و نشان داد که آماده جدال با بارسلوناست.

به گزارش مشهدنیوز، اینتر، تیم سوم جدول سری آ که روی دور برد قرار داشت، پس از برتری شیرین 0-3 در زمین لاتزیو امروز میزبانی از جنووای رده یازدهمی را بر عهده داشت. در این بازی ایکاردی روی نیمکت بود و لائوتارو از ابتدا در ترکیب قرار داشت.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و دقایق 14 و 16 به دو گل زودهنگام دست یافت.

01351137

ابتدا روی پاس ژوائو ماریو بود که گالیاردینی توانست از درون محوطه جریمه با پای چپ توپ را وارد دروازه کند. آخرین گل این بازیکن برای اینتر به مارس 2017 و برابر آتالانتا برمی گشت.

پس از این گل، روی پاس به عقب دی فرای و اشتباه هندانوویچ نزدیک بود یک گل به خودی به ثبت برسد اما اینتر خوش شانس بود که توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

دو دقیقه بعد از گل گالیاردینی، پاس عمقی ماریو روی اشتباه عجیب مدافع جنووا به پولیتانو رسید تا او در مصاف تک به تک با شوت پای چپ برای بار دوم اینتر را به گل برساند. اخرین بار 20 سال پیش و اکتبر 1997 بود که دو بازیکن ایتالیایی برای اینتر در 20 دقیقه ابتدایی یک بازی سری آ گلزنی کرده بودند.

01351139

دقیقه 35 پولیتانو بار دیگر می توانست گلزنی کند اما شوت محکم او را گلر جنووا برگشت داد. سپس ضربه کاشته خطرناک بروزوویچ پس از برخورد به مدافع راهی کرنر شد.

در نهایت نیمه اول با برتری دو گله اینتر به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و دقیقه 48 به سومین گل دست یافت. پرتاب اوت ماریو را گالیاردینی با ضربه سر به درون محوطه جریمه فرستاد. پریشیچ در دهانه دروازه به توپ ضربه زد اما گلر جنووا به شکلی استثنایی توپ را از روی خط بیرون کشید ولی گالیاردینی روی ریباند با یک شوت محکم توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 3-0 شود.

یک دقیقه بعد از گل سوم اینتر و روی ارسال کرنر، پیاتک با ضربه سر می توانست جنووا را به گل برساند ولی هندانوویچ توپ را روی خط مهار کرد.

در دقایق باقیمانده اینتر به کنترل بازی پرداخت و به دلیل در پیش بودن بازی حساس مقابل بارسلونا ترجیح داد فشار چندانی روی دروازه جنووا وارد نکند. میهمان نیز توان لازم برای خلق موقعیت گلزنی نداشت. دقیقه 91 بازی بود که ژوائو ماریو از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا حساب کار را 4-0 کرد تا پیروزی اینتر پررنگ تر شود.

این پایان کار نبود چرا که ناینگولان با ضربه سر زیبای خود در دقیقه 93 اینتر را به پنجمین گل خود رساند.

در نهایت اینتر توانست 5-0 این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و به رده دوم جدول برگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.