۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 11763
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2020 - 22:34 |
معاون شهردار مشهد:

کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می‌شوند

معاون شهردار مشهد: کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می‌شوند مشهدنیوز/ خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز از سوی شهرداری خبرداد. مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: با دستور شهردار مشهد و موافقت شورای اسلامی شهر، در اصلاح بودجه […]

کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می‌شوند

معاون شهردار مشهد:

کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد بیمه تکمیلی می‌شوند

مشهدنیوز/ خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگران ثابت خدمات شهری و فضای سبز از سوی شهرداری خبرداد.

مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: با دستور شهردار مشهد و موافقت شورای اسلامی شهر، در اصلاح بودجه سال 99 شهرداری هزینه بیمه تکمیلی نیروهای دائمی پیمانکاران در پیمان‌های حجمی پیش‌بینی شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس کلیه نیروهای دائمی پیمانکاران در پیمان های حجمی، مشمول بیمه تکمیلی رایگان خواهند شد و پرداخت هزینه بیمه تکمیلی کارگر از الزامات پیمان‌های حجمی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به بیمه تکمیلی کارگران فضای سبز و خدمات شهری در آنالیز پیمان‌های حجمی لحاظ و از سوی شهرداری مشهد پرداخت خواهد شد، اظهارکرد: این موضوع به تصویب کمیسیون های مربوطه از جمله کمیسیون برنامه و بودجه رسیده و اعتبار مورد نیاز در اصلاح بودجه سال 99 پیش بینی شده است. با این اقدام پاکبان‌ها، باغبان‌ها و کارگران فضای سبز تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار می گیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه پرداخت هزینه بیمه تکمیلی این عزیزان در راستای حفظ سلامت و کاهش هزینه درمانی آنها انجام شده است، اظهار کرد: هزینه بیمه تکمیلی از سوی پیمانکاران پرداخت و شهرداری مشهد این هزینه را به پیمانکاران پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، گفتنی است در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر در بخش تنظیف و رفت و روب شهری و نگهداری پارکها و فضای سبز مشغول به کار هستند که همگی آنها به غیر از کارگران روز مزد و فصلی تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.