Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 13133
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 03 جولای 2021 - 11:16 |
سخنگوی سازمان سنجش گفت: با برگزاری آزمون گروه زبان‌های خارجی در ساعت ۸ صبح امروز، کنکور سراسری ۱۴۰۰ به ایستگاه پایانی خود رسید.

کنکور ۱۴۰۰ به ایستگاه پایانی رسید

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  اظهار کرد: کنکور سراسری ناپیوسته در گروه زبان های خارجی امروز (شنبه ۱۲ تیرماه) راس ساعت ۸ صبح آغاز شد. مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: تعداد کل ثبت نام کنندگان در کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر است که از این […]

کنکور ۱۴۰۰ به ایستگاه پایانی رسید

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  اظهار کرد: کنکور سراسری ناپیوسته در گروه زبان های خارجی امروز (شنبه ۱۲ تیرماه) راس ساعت ۸ صبح آغاز شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: تعداد کل ثبت نام کنندگان در کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر است که از این تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ نفر زن (۵۹.۵۵ درصد) و ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ نفر (۴۰.۴۵ درصد) مرد هستند.

زرین‌آمیزی ادامه داد: تعداد کارت ورود به جلسه صادرشده برای گروه زبان‌های خارجی ۱۷۵ هزار و ۷۷۶ نفر شامل ۱۱۳ هزار و ۵۹۹ زن و ۶۲ هزار و ۱۷۷ مرد است.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان گروه زبان های خارجی آخرین گروه شرکت کننده در کنکور سراسری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ هستند و در روزهای قبل گروه های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و هنر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

او ادامه داد: در روند برگزاری کنکور سراسری ۱۳ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا در گروه هنر و ۳۳ داوطلب کرونایی در گروه علوم انسانی و ریاضی در این آزمون شرکت کردند. همچنین ۵۱ داوطلب مبتلا به کرونا هم در گروه آزمایشی علوم تجربی در این آزمون شرکت کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.