۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 2159
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2019 - 0:36 |

کی‌روش: اجازه نمی‌دهم باقری، نکونام، مجیدی، کریمی و دیگران مقابل بازیکنانم بازی کنند!

سرمربی تیم ملی ایران از این‌که برخی پیشکسوتان از تیمش حمایت می‌کنند ابراز خرسندی کرد. به گزارش مشهدنیوز،  کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین روز پنجشنبه این تیم در امارات اظهار کرد: این میزبانی هم جزوی از مسابقات است. در عین حال و با تمام مشکلاتی که در فرودگاه با آن […]

کی‌روش: اجازه نمی‌دهم باقری، نکونام، مجیدی، کریمی و دیگران مقابل بازیکنانم بازی کنند!

سرمربی تیم ملی ایران از این‌که برخی پیشکسوتان از تیمش حمایت می‌کنند ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشهدنیوز،  کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین روز پنجشنبه این تیم در امارات اظهار کرد: این میزبانی هم جزوی از مسابقات است. در عین حال و با تمام مشکلاتی که در فرودگاه با آن مواجه شدیم، هواپیما در حال بلند شدن است.

وی افزود: هواپیمای تیم ملی آماده پرواز است. پرواز در مسابقات جام ملت‌های آسیا. بازی نخست ما برابر یمن است که انگیزه زیادی دارد و با تمام اشتیاق برابر ما قرار می‌گیرد. تمرکز ما روی این بازی است و یمن چیزی برای از دست دادن ندارد و جنگنجو است. ما با تمام آمادگی برابر یمن قرار خواهیم گرفت.

کی‌روش ادامه داد: مطمئنا مسابقات و مسیر طولانی‌ای داریم. امیدواریم بازی‌های بیشتری انجام دهیم و کار ما راحت نخواهد بود. امیدواریم پایان خوبی داشته باشیم و شروع مسابقات برایمان اهمیت خاصی ندارد. هیچ مسیر طولانی‌ای با برنداشتن قدم‌های اولیه اتفاق نمی‌افتد. هر جاده‌ی طولانی را باید با قدم‌های محکم برداشت. به قله‌ی کوه نمی‌رسیم اگر در دامنه قدم نگذاریم. در طول راه دست‌اندازهایی وجود خواهد داشت که امیدواریم با سخت‌کوشی و تمرکز کامل، آن‌ها را از پیش روی برداریم.

سرمربی تیم ملی درباره انتظارات از تیم ملی برای قهرمانی گفت: برای اشخاصی که در ایران و در منزل خود نشسته‌اند، کار ساده‌ای خواهد بود تا در این باره صحبت کنند اما برای ما کار سخت است و باید تمام تمرکز خود را روی بازی اول بگذاریم. درست است که در چند سال اخیر، ایران اعتبار زیادی در فوتبال آسیا و دنیا کسب کرده است اما این تضمین ‌کننده کسب قهرمانی نیست. اگر می‌خواهید قهرمان شوید، باید بازی‌های خوبی به نمایش بگذارید و برای این کار باید تمام تمرکز خود در هر بازی حفظ کنید. به جام جهانی ۲۰۱۸ نگاه کنید. کدام یک از تیم‌های برتر دنیا توانستند به مراحل نهایی برسند؟ پس جایگاه ما تضمین‌کننده قهرمانی نیست. قانون ما این است که وعده کمتری می‌دهیم و در عوض دستاورد بیشتری خواهیم داشت.

او درباره حمایت بزرگان فوتبال ایران مثل علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا از تیم ملی عنوان کرد: مطمئنا الان زمان عشق ورزیدن به یکدیگر است. باید متحد شویم. صحبت از هیچ باشگاهی یا رنگی نیست و صحبت از یک تیم است و آن‌ هم تیم ملی است. همه به دنبال موفقیت تیم ملی هستیم. علی دایی همیشه هوادار اول تیم ملی بوده و با پیراهن شماره یک کنار ایران خواهد بود. دیگر بزرگان فوتبال ایران مثل کریم باقری، جواد نکونام، فرهاد مجیدی، علی کریمی و سیدجلال حسینی در کنار هوادران که با شماره 12 کنار تیم ملی خواهند بود، از این تیم حمایت خواهند کرد. این بزرگان اگر بخواهند بیایند در کنار ما باشند، باید روی نیمکت بنشینند یا اگر بخواهند بازی کنند باید مقابل رسانه‌ها بازی کنند چون من این اجازه را نمی‌دهم مقابل بازیکنان ایران قرار بگیرند زیرا آن‌ها را خواهند برد(با خنده).

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.