۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 5712
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 12 نوامبر 2019 - 20:27 |

گوترش: مسأله اعضای خارجی داعش مسؤولیت مشترک بین‌المللی است

گوترش: مسأله اعضای خارجی داعش مسؤولیت مشترک بین‌المللی است دبیرکل سازمان ملل در سخنانی درباره اعضای خارجی اسیر شده داعش در سوریه گفت که این موضوع یک مسؤولیت مشترک بین‌المللی است. به گزارش مشهدنیوز، به نقل از سایت النشره لبنان، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در سخنانی نسبت به موضوع اعضای خارجی اسیر شده داعش در […]

گوترش: مسأله اعضای خارجی داعش مسؤولیت مشترک بین‌المللی است

گوترش: مسأله اعضای خارجی داعش مسؤولیت مشترک بین‌المللی است

دبیرکل سازمان ملل در سخنانی درباره اعضای خارجی اسیر شده داعش در سوریه گفت که این موضوع یک مسؤولیت مشترک بین‌المللی است.

به گزارش مشهدنیوز، به نقل از سایت النشره لبنان، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در سخنانی نسبت به موضوع اعضای خارجی اسیر شده داعش در سوریه واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: مسأله اعضای خارجی داعش یک مسؤولیت مشترک بین‌المللی است و نمی‌توان از عراق و سوریه درخواست کرد که این مشکل را به جای همه حل و فصل کنند.

گوترش در ادامه تصریح کرد: ما نیازمند یک همکاری بین‌المللی برای حل و فصل این مشکل هستیم و اگر همه این افراد را علیه یکدیگر تحریک کنند، نتیجه آن تروریست‌های آزادی خواهد بود که دست به اقدامات خطرناک علیه همه می‌زنند.

ترکیه از دوشنبه روند فرستادن اعضای خارجی داعش به کشورشان را اغاز کرده است و سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در سخنانی از کشورهای اروپایی خواست شهروندان خود را که به گروه تروریستی داعش پیوسته بودند و اکنون در بازداشت نیروهای ترکیه هستند، تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.