۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 12967
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 ژوئن 2021 - 10:13 |
هفته دوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های اروپا امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

یورو ۲۰۲۰؛ ایتالیا – سوئیس/ شاگردان مانچینی به دنبال قطعی کردن صعود

دیدار‌های هفته دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امروز (چهارشنبه) برگزار می شود. ابتدا در گروه A ترکیه به مصاف ولز می‌رود و سپس ایتالیا با کرواسی رو در رو می‌شود. در گروه B نیز فنلاند مقابل روسیه قرار می‌گیرد. فنلاند – روسیه/ ساعت ۱۷:۳۰ در گروه B مسابقات جام ملت‌های اروپا تیم‌های ملی فنلاند و روسیه به […]

یورو ۲۰۲۰؛ ایتالیا – سوئیس/ شاگردان مانچینی به دنبال قطعی کردن صعود

دیدار‌های هفته دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امروز (چهارشنبه) برگزار می شود. ابتدا در گروه A ترکیه به مصاف ولز می‌رود و سپس ایتالیا با کرواسی رو در رو می‌شود. در گروه B نیز فنلاند مقابل روسیه قرار می‌گیرد.

فنلاند – روسیه/ ساعت ۱۷:۳۰

در گروه B مسابقات جام ملت‌های اروپا تیم‌های ملی فنلاند و روسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فنلاند در اولین مسابقه خود موفق شد در یک دیدار دراماتیک که با بیهوشی کریستین اریکسن همراه بود، مقابل دانمارک به پیروزی یک بر صفر برسد تا اولین برد خود در تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپا را کسب کند.

روسیه هم در بازی اول کار سختی مقابل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی داشت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب بلژیک شد. روسیه امیدوار است تا در بازی دوم به مسابقات یورو برگردد. فنلاند و روسیه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ با یکدیگر همگروه بودند که در هر ۲ دیدار رفت و برگشت روسیه با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.

ترکیه – ولز/  ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی ترکیه در بازی نخست مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و ولز نیز رو در روی سوئیس به تساوی یک – یک رسید. ترکیه با حضور ستارگانی همچون بوراک ایلماز، دمیرال، سویونچو، قهوه چی، هاکان چالهان اوغلو و … به دنبال پیروزی در این دیدار است. از سویی دیگر ولز با آرون رمزی وگرت بیل درصدد است تا به اولین برد خود برسد.

14153302 923

بهترین عملکرد ترکیه در جام ملت‌های اروپا به یورو ۲۰۰۸ مربوط می‌شود که این تیم به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات صعود کرد، اما نتوانست به فینال راه پیدا کند.

خط میانی ترکیه هم از بازیکنان خوبی تشکیل شده است. حضور عرفان جان قهوه‌چی بازیکن فنرباغچه و هاکان چالهان‌ اوغلو ستاره خط میانی میلان می‌تواند هواداران ترک را به این تیم امیدوار کند.

مدافعان میانی ترکیه هم نام آشنا هستند. اوزان کاباک مدافع میانی لیورپول و چائلار سویونجو بازیکن لسترسیتی احتمالا زوج خط دفاعی ترکیه در یورو ۲۰۲۰ خواهند بود.

ایتالیا – سوئیس/ ساعت ۲۳:۳۰

تیم ملی ایتالیا با مانچینی به دنبال قهرمانی در این دوره از مسابقات یورو است. این تیم در بازی اول با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. ایتالیا پس از ناکامی در چند رقابت بزرگ، حالا با هدایت مانچینی قصد دارد در یورو ۲۰۲۰ جبران مافات کند. لاجوردی پوشان در هر ۲ فاز دفاعی و هجومی بازیکنان توانمندی دارند و می‌توانند هر تیمی را اذیت کنند.

دوناروما دروازه بان جوان، اما با تجربه سابق میلان به عنوان جانشین بوفون، سنگربان اصلی ایتالیا در یورو است. مانچینی اکثر مدافعان با تجربه ایتالیا از جمله کیلینی، بونوچی و فلورنزی را به یورو برده است تا ایتالیایی‌ها از خط دفاع مطمئن باشند.

14153301 432

خط میانی ایتالیا هم با حضور هافبک‌هایی مثل جورجینیو، بارلا و وراتی از قدرت قابل توجهی برخوردار است. البته ایتالیا همیشه هافبک‌های خوبی داشته است که در رقابت‌های بزرگ نیز خوب کار کرده اند.

فدریکو کیه زا یکی از ستاره‌های احتمالی ایتالیا در این مسابقات محسوب می‌شود که مانچینی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. در کنار کیه زا، برناردسکی و اینسینیه هم بازیکنانی هستند که می‌توانند در کناره‌های زمین به ایتالیا کمک کنند.

در خط حمله هم ایتالیا ۲ مهاجم فوق العاده با کیفیت دارد که شاید مانچینی را در یک دردسر شیرین قرار دهد. چیرو ایموبیله و بلوتی در خط حمله می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند.

سوئیس هم بازیکنان خوبی دارد، اما در بازی اول مقابل ولز به تساوی یک – یک رسید و باید در بازی با ایتالیا به پیروزی برسد تا شانس اصلی صعود به مرحله بعدی باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.