۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 6884
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2019 - 1:12 |
خلیل‌زاده سرپرست استقلال شد

۴ گزینه مدیرعاملی به وزیر ورزش برنامه دادند

خلیل‌زاده سرپرست استقلال شد ۴ گزینه مدیرعاملی به وزیر ورزش برنامه دادند رییس هیات‌مدیره استقلال تا انتخاب مدیرعامل جدید، وظایف امیرحسین فتحی را برعهده گرفت. به گزارش مشهدنیوز، با اعلام مازیار ناظمی اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال با استعفای فتحی، به عنوان سرپرست موقت این باشگاه انتخاب شد و قرار است تا مشخص شدن مدیرعامل […]

۴ گزینه مدیرعاملی به وزیر ورزش برنامه دادند

خلیل‌زاده سرپرست استقلال شد

۴ گزینه مدیرعاملی به وزیر ورزش برنامه دادند

رییس هیات‌مدیره استقلال تا انتخاب مدیرعامل جدید، وظایف امیرحسین فتحی را برعهده گرفت.

به گزارش مشهدنیوز، با اعلام مازیار ناظمی اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال با استعفای فتحی، به عنوان سرپرست موقت این باشگاه انتخاب شد و قرار است تا مشخص شدن مدیرعامل جدید، وظایف فتحی را انجام دهد.

مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اعلام کرد: آخرین تصمیمی که گرفته شد و با بررسی برنامه کسانی که امروز با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند، تا این لحظه سرپرستی برای مدیرعاملی استقلال گذاشته خواهد شد تا با کمک هیات مدیره مدیرعامل جدید این تیم مشخص شود.

وی ادامه داد: خلیل‌زاده ضمن حفظ سمت به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال، به عنوان سرپرست این باشگاه کار را ادامه خواهد داد تا کارها زمین نماند تا اینکه مدیرعامل جدید معرفی شود. سه، چهار نفر از دوستانی که سابقه مدیریت داشتند، امروز برنامه‌های خود را اعلام کردند. استقلال باشگاه مهمی است و برنامه‌هایی در خصوص مدیریت و درآمدزایی به وزیر ورزش ارائه شد و به زودی تصمیم در این خصوص گرفته خواهد شد.

ناظمی درباره مشخص شدن مدیرعامل جدید استقلال تا پیش از هفته پانزدهم گفت: قرار ما همین است زیرا باشگاه برنامه‌های مفصلی دارد و در راستای این برنامه‌ها، اولویت ما بازگشت استراماچونی است. وزارت ورزش پیگیر بازگشت آندره‌آ استراماچونی است و با وضعیتی که پیش آمد، با کمک وزارت خارجه، سفیر ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا سعی کردیم مشکل او را حل کنیم. چیزی که به ما گفته شده بود این است که مشکل استراماچونی بحث پرداختی‌های او بود که به حساب او واریز شده است. به واسطه این تحریم‌های ظالمانه مشکل‌هایی در پرداخت داریم اما مشکل پرداخت به استراماچونی حل شده و منتظر برگشت او هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.