Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 1861
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2018 - 16:44 |
یک مسئول:

‌وضعیت عمومی مصدومان حادثه آباده “طشک” ‌نسبتا خوب است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از وقوع حادثه واژگونی سرویس کارگران معدن آباده طشک، گفت: مصدومان این حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان هستند. به گزارش مشهدنیوز،  اکبر اجرایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به واژگونی سرویس کارگران معدن آباده طشک که صبح دوشنبه […]

‌وضعیت عمومی مصدومان حادثه آباده “طشک” ‌نسبتا خوب است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از وقوع حادثه واژگونی سرویس کارگران معدن آباده طشک، گفت: مصدومان این حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان هستند.

به گزارش مشهدنیوز،  اکبر اجرایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به واژگونی سرویس کارگران معدن آباده طشک که صبح دوشنبه 10 دیماه در محور آباده طشک–نی‌ریز(حوالی روستای چهارگز) حادث شد، گفت: این حادثه 12 مصدوم و یک فوتی داشت.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای اورژانس مصدومان به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شده‌اند، گفت:  7 نفر از مصدومان به بیمارستان شهدای نی‌ریز، 5 نفر به مرکز درمانی آباده طشک منتقل شدند و یک مصدوم دیگر نیز سرپایی مداوا و مرخص شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: وضعیت عمومی مصدومان منتقل شده به مراکز درمانی نسبتا خوب است و پس طی مراحل درمانی مرخص خواهند شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.