۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 7275
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 23 دسامبر 2019 - 23:46 |

اسنادی که ترکیه را به حمایت تسلیحاتی گسترده از دولت لیبی متهم می‌کند

اسنادی که ترکیه را به حمایت تسلیحاتی گسترده از دولت لیبی متهم می‌کند بر اساس گزارش‌های مطبوعاتی در لیبی، دولت ترکیه ممنوعیت ارسال تسلیحات به لیبی را که از سال ۲۰۱۱ إعمال شده است، نقض کرده و به صورت غیرقانونی به شبه‌نظامیان طرابلس سلاح داده است. به گزارش مشهدنیوز، روزنامه سعودی “الوطن” نوشت: بر اساس اسناد و […]

اسنادی که ترکیه را به حمایت تسلیحاتی گسترده از دولت لیبی متهم می‌کند

بر اساس گزارش‌های مطبوعاتی در لیبی، دولت ترکیه ممنوعیت ارسال تسلیحات به لیبی را که از سال ۲۰۱۱ إعمال شده است، نقض کرده و به صورت غیرقانونی به شبه‌نظامیان طرابلس سلاح داده است.

به گزارش مشهدنیوز، روزنامه سعودی “الوطن” نوشت: بر اساس اسناد و مدارک فاش شده، دولت وفاق ملی لیبی بارها به یک شرکت دولتی ترکیه‌ای سازنده سلاح، پول‌های هنگفتی داده است.

علاء الدین صالح، نویسنده و روزنامه‌نگار لیبیایی اعلام کرد، اسناد و مدارک درز پیدا کرده نشان می‌دهد که وزرات کشور دولت وفاق ملی لیبی در چندین مناسبت از بانک مرکزی لیبی در طرابلس درخواست مبالغ هنگفتی کرده تا این مبالغ را به شرکت “SSTEK” وابسته به ریاست صنایع دفاعی ترکیه انتقال دهد که این بخش مسئول هماهنگی‌ها در زمینه صادرات تولیدات نظامی است.

علاء الدین صالح همچنین گفت: اسناد و مدارک درزیافته نشان می‌دهد که دولت وفاق حدود ۵۰۰ میلیون یورو به حساب شرکت SSTEK انتقال داده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.