Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 9501
  پرینتخانه » تیتر یک, حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 31 می 2020 - 10:20 |
فرماندار خبر داد

آتش سوزی جنگل های “دیل” گچساران همچنان ادامه دارد

فرماندار خبر داد آتش سوزی جنگل های “دیل” گچساران همچنان ادامه دارد فرماندار شهرستان گچساران گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه “دیل” این شهرستان همچنان ادامه دارد. به گزارش مشهدنیوز، علی خوانپایه افزود: میزان آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه “دیل” این شهرستان نسبت به دیروز کمتر شده اما همچنان ادامه دارد. وی اظهارکرد: […]

آتش سوزی جنگل های “دیل” گچساران همچنان ادامه دارد

فرماندار خبر داد

آتش سوزی جنگل های “دیل” گچساران همچنان ادامه دارد

فرماندار شهرستان گچساران گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه “دیل” این شهرستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشهدنیوز، علی خوانپایه افزود: میزان آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه “دیل” این شهرستان نسبت به دیروز کمتر شده اما همچنان ادامه دارد.

وی اظهارکرد: در حال اعزام و انتقال نیروهای بیشتر با بالگردهای هوانیروز به منطقه دچار آتش سوزی هستیم تا بتوانیم اتش سوزی را کنترل و مهار کنیم.

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: نیروهای مردمی و از دستگاهها مختلف با امکانات و بالگردهای هوانیروز در حال تلاش برای مهار اتش سوزی هستند تا سریعتر اتش سوزی را مهار و خاموش کنیم.

گفتنی است که علاوه بر آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد که از روز پنجشنبه هشتم خرداد آغاز شده و همچنان ادامه دارد، جنگلها و مناطق منطقه “دیل” در شهرستان گچساران نیز از روز جمعه دچار آتش سوزی شده و این آتش سوزی ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.