Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 7085
  پرینتخانه » سینما تاریخ انتشار : 17 دسامبر 2019 - 14:23 |

اعلام آثار بخش موضوعی دوازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی

اعلام آثار بخش موضوعی دوازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی آثار راه یافته به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در سه بخش موضوعی معرفی شدند. به گزارش مشهدنیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، این آثار از سوی هیأت انتخاب این جشنواره برای حضور در بخش مسابقه معرفی شدند. […]

اعلام آثار بخش موضوعی دوازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی

اعلام آثار بخش موضوعی دوازدهمین جشنواره فیلم‎های ورزشی

آثار راه یافته به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در سه بخش موضوعی معرفی شدند.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، این آثار از سوی هیأت انتخاب این جشنواره برای حضور در بخش مسابقه معرفی شدند.

بخش روح المپیک:

«دوال» به کارگردانی محمد عبدی زاده و تهیه کنندگی مریم قاسم آبادی، «مستطیل قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه کنندگی علیرضا سجادپور، «کوهنورد» به کارگردانی فاروق سامانی و تهیه کنندگی پژمان علی پور، «والی بال» به کارگردانی و تهیه کنندگی کاوه سیستانی، «تندرستیم» به کارگردانی محمد رجایی و تهیه کنندگی علیرضا سلطانی، «بارانداز» به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی محمد کریمی، «پاهای خردمند» به کارگردانی محسن نجفی و تهیه کنندگی عزت الله زاهدی، «شهسوار» به کارگردانی علی شاه محمدی و تهیه کنندگی هارون یشایایی، «بهمن عزیزم» به کارگردانی مصطفی پورمحمدی و تهیه کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی، «دوپینگ» به کارگردانی محمد رضا خیابانی تنها و تهیه کنندگی مهدی شریفی، «خداحافظ المپیک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی پوربخش.

بخش بازی های بومی محلی:

«بازی بومی محلی قیش بازی» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی پوربخشی، فیلم های «کندرکشی»، «گلی ولی»، «نوگردگی»، «کلا چل چل»، «کپگی»، «بش داش» و «هفت سنگا» به کارگردانی محمد احمدی و تهیه کنندگی رامین موسوی، «گود مهدی آباد» به کارگردانی امیر محمد سیدحسین زاده و تهیه کنندگی مهدی سیدحسین زاده، «گود امید» به کارگردانی سیدرامبد میرشهابی و محمد دلاور و تهیه کنندگی حامد توکل، «صدای پای آب» به کارگردانی محمدعلی یزدان پرست و تهیه کنندگی محمد گندمی، «کچ گردان» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد احمدی، «سراج» به کارگردانی محمدرضا دهستانی و تهیه کنندگی سید رائد امیری تهرانی، «گورش» به کارگردانی و تهیه کنندگی رجب افق عطا، «بازی محلی زنجان» به کارگردانی رضا علیزاده.

بخش مبارزه با اعتیاد:

«خانه سنگی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدعلی یزدان پرست، «دست هایی که حرام شد» به کارگردانی مهدی یوسفعلی و تهیه کنندگی سعید نجاتی، «بوکس برای صلح» به کارگردانی محسن جهانی و تهیه کنندگی مجتبی احسانی و هاشم مسعودی، « همین حالا…همین فردا» به کارگردانی و تهیه کنندگی پژمان علی پور، «کاپیتان 22» به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی و تهیه کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، «عصر وارونه» به کارگردانی هادی امیری و رها فرجی و تهیه کنندگی هادی امیری، مریم خوش اقبال، «برد با ورزش، باخت با اعتیاد» به کارگردانی زینت فیضی.

مجموعا 116 اثر از ایران و 21 کشور به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در بخش های مختلف راه یافتند. اسامی مستندهای بلند، فیلم های کوتاه، پویانمایی و تیزرهای راه یافته به بخش مسابقه جشنواره پیش از این اعلام شده و آثار دیگر بخش ها و همچنین اسامی هیات داوران جشنواره بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.