۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 20266
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, انرژی, تولید و تجارت, تیتر یک, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, سیاسی, شهری, علم و فناوری, عمران و اشتغال, محیط زیست, ویژه تاریخ انتشار : 14 سپتامبر 2022 - 10:52 |
وزیر کشور:

تردد در مرزهای شش‌گانه روان است/ثبت ۳میلیون خروجی از مرزها

وزیرکشور گفت: تاکنون افزون بر سه میلیون خروجی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار ورودی از مرزهای شش‌گانه با کشور عراق به ثبت رسیده است و در مجموع بیش از چهار و نیم میلیون نفر زائر از مرزهای کشور با عراق تردد کردند.
تردد در مرزهای شش‌گانه روان است/ثبت ۳میلیون خروجی از مرزها

به نقل از روابط‌عمومی استانداری ایلام ، دکتر« احمد وحیدی» در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران افزود: هم‌اکنون تردد در همه مرزهای مشترک با کشور عراق روان است و زوار به راحتی می‌توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی  گفت: هیچ مشکلی در پایانه‌های مرزی به کشور عراق نداریم و هر کسی می‌خواهد به عتبات عالیات برود می‌تواند از مرز تعیین شده وارد کشور عراق شود.

وزیر کشور ادامه داد: تاکنون افزون  بر سه میلیون خروجی و یک میلیون و ۵۰۰  هزار ورودی از مرزهای شش‌گانه با کشور عراق به ثبت رسیده است و در مجموع بیش از چهار و نیم میلیون نفر زائر از مرزهای کشور با عراق تردد کردند.

وی ادامه داد: مواکب بسیار خوب به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند و خدمات و پذیرایی در مرزها بسیار خوب است  و مواکب با تمامی ظرفیت در خدمت‌رسانی به زوار هستند.

وی افزود: تردد در تمامی مرزها روان و سهل است و  برای عزیزانی که می‌توانند به عتبات عالیات مشرف شوند فرصت بسیار مناسبی است.

وحیدی در خصوص مشکل اتباع افغانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد ورود به کشور عراق را داشتند، گفت: مشکل این اتباع با هماهنگی مرزبانی و دولت عراق حل شده و می‌توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.