۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 13726
  پرینتخانه » آخرین اخبار, تیتر یک تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2021 - 14:31 |
«رویاهای خالکوبی شده» مدال بلورین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان را دریافت کرد.

تقدیر جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان برای مستند ایرانی

مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده» به کارگردانی مهدی گنجی و تهیه کنندگی بهزاد توکلی در بخش فیلم‌های بلند فوتبالی، تقدیرنامه هیات داوران و مدال بلورین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان را دریافت کرد. به گزارش ایسنا، در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان ۲۰۲۱ که شب گذشته برگزار شد، سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی […]

تقدیر جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان برای مستند ایرانی

مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده» به کارگردانی مهدی گنجی و تهیه کنندگی بهزاد توکلی در بخش فیلم‌های بلند فوتبالی، تقدیرنامه هیات داوران و مدال بلورین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان ۲۰۲۱ که شب گذشته برگزار شد، سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران تقدیرنامه هیات داوران و مدال بلورین جشنواره برای مستند «رویاهای خالکوبی شده» را از فرانکو اسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی دریافت کرد.

در آیین پایانی این رویداد که با پیام «توماس باخ»، رییس کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد، چهره های فرهنگی و ورزشی از جمله شهردار میلان، مدیران باشگاه های آث میلان و اینترمیلان، رئال مادرید و دیگر چهره های فرهنگی ایتالیا حضور داشتند.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران در حاشیه برگزاری آیین پایانی این رویداد گفت: جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و ضرورت دارد مسئولان متولی به این جشنواره که هر ساله آثار منتخب و فاخر خود را برای حضور در جشنواره میلان معرفی می کند توجه بیشتری نشان دهند.

تقدیر جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان برای مستند ایرانی 

علوی با بیان اینکه هر سال در جشنواره جهانی میلان آثار ایرانی صاحب حداقل یک جایزه می شوند، اظهار کرد: مسئولان فرهنگی به خصوص معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تاکنون توجهی به جشنواره ایران مهم نشان نداده اند، در حالیکه در سال های اخیر فرهنگ ایرانی با حضور فیلم های منتخب در جشنواره جهانی میلان به نمایش نمایندگان بیش از ۱۲۰ کشور درآمده است و بر اساس همین افتخارات فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی، جشنواره ایران را به عنوان پایگاه ۱۶ گانه جهانی انتخاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران در بخش خصوصی برگزار می شود و نیازمند حداقل حمایت از سوی مسئولان هستیم، گفت: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان به ویژه دکترسجادی، وزیر محترم که دارای چهره ای ورزشی و فرهنگی هستند و از جشنواره ایران شناخت خوبی دارند و همچنین معاونت فرهنگی این وزارتخانه درخواست توجه بیشتر و برگزاری نشست های مشترک برای تشریح مسائل و ارتقای جایگاه و کیفیت برگزاری این رویداد هستیم.

همچنین با حضور سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران در مجمع عمومی این جشنواره، دو کرسی ایران در دو کمیسیون تخصصی این جشنواره حفظ شد و عضویت سید مجتبی علوی در کمیسیون آموزش و ترویج ارزش‎های المپیک جشنواره جهانی میلان تمدید شد.

مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده» که در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت، داستان چند نوجوان عاشق فوتبال از چهار گوشه ایران است که با هم رقابت می‌کنند تا بتوانند برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه‌ای لالیگا به اسپانیا بروند.

«رویاهای خالکوبی شده» به تهیه‌کنندگی بهزاد توکلی در چند شهر مختلف ایران و سه شهر اسپانیا تصویربرداری شده است که در بین آثار ۱۲۰ کشور در جشنواره میلان مورد تقدیر قرار گرفت.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.