Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 19656
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ارتباطات و فناوری اطلاعات, استان ها, اقتصاد کلان, اقتصادی, ایران, تولید و تجارت, تیتر یک, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, عمران و اشتغال, ویژه تاریخ انتشار : 26 جولای 2022 - 20:06 |
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

رئیس‌جمهور وزرای کار، صمت و بازرگانی را همزمان به مجلس معرفی می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور گفت: با بررسی که انجام دادیم گفتند که قرار است رئیس جمهور سه وزیر کار، صمت و بازرگانی را با هم به مجلس معرفی کند.
رئیس‌جمهور وزرای کار، صمت و بازرگانی را همزمان به مجلس معرفی می‌کند

سیدکریم حسینی در رابطه با این‌که چه زمانی قرار است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شود، اظهار کرد: از نظر قانونی رئیس جمهور سه ماه وقت دارد تا گزینه پیشنهادی خود را معرفی کند.

وی افزود: با پرس و جویی که صورت گرفته و اطلاعی که داریم گفتند آقای رئیس جمهور می خواهد سه وزیر را با هم معرفی کند، البته بعد از اینکه وضعیت وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی مشخص شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا تا تعیین تکلیف وزارت صمت و بازرگانی مهلت معرفی وزیر تعاون به پایان نمی‌رسد، گفت: باید مهلت گذاشت چون دولت هنوز لایحه نیاورده و تکلیف را مشخص نکرده است، همچنین وضعیت وزارت کار هم اگر به این شکل بماند وضعیت مناسبی نیست و تقریبا حالت جمود و سکونی در وزارتخانه و در همه شاخه های آن وجود دارد و تحرکی هم از سوی سرپرست وزارتخانه دیده نمی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون اجتماعی در این رابطه تذکری داشته است، اظهار کرد: هم رئیس کمیسیون و هم برخی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تذکر شفاهی و تذکر در جلسات دادند که جواب این است که در حال بررسی گزینه ها هستند.

حجت الله عبدالملکی با رای نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده بود که با استعفای او در ۲۴ خردادماه سال جاری، رئیس جمهور در حکمی محمدهادی زاهدی‌وفا را به سمت «سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.