Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 11600
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2020 - 16:53 |
رئیس جامعه هتلداران یزد خبر داد

هتل‌های یزد اماده تبدیل به نقاهتگاه

رئیس جامعه هتلداران یزد خبر داد هتل‌های یزد اماده تبدیل به نقاهتگاه  مشهدنیوز/ یزد رئیس جامعه هتلداران یزد از آمادگی هتل‌های استان برای تبدیل به نقاهتگاه و کمک به کادر درمان خبر داد و گفت: البته منطبق با سخنان وزیر بهداشت اجرای این طرح برای هتل‌ها و تاسیسات گردشگری اجباری نیست. «سیدامیرناصر طباطبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا […]

هتل‌های یزد اماده تبدیل به نقاهتگاه

رئیس جامعه هتلداران یزد خبر داد

هتل‌های یزد اماده تبدیل به نقاهتگاه

 مشهدنیوزیزد رئیس جامعه هتلداران یزد از آمادگی هتل‌های استان برای تبدیل به نقاهتگاه و کمک به کادر درمان خبر داد و گفت: البته منطبق با سخنان وزیر بهداشت اجرای این طرح برای هتل‌ها و تاسیسات گردشگری اجباری نیست.

«سیدامیرناصر طباطبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به آمادگی هتل‌های استان برای همکاری با کادر درمان و تبدیل به نقاهتگاه، اظهار کرد: فعلاً این مسئله در استان یزد در دست بررسی است و البته منطبق با سخنان وزیر بهداشت اجرای این طرح برای هتل‌ها و تاسیسات گردشگری اجباری نیست.

وی با بیان این که این مسئله در استان در مرحله مذاکره قرار دارد، گفت: در سیستم سلامت نیز دو بخش هتلینگ و درمان وجود دارد که هتل‌ها، زیرساخت‌های مهیایی برای بخش هتلینگ دارند ولی در صورت تجهیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند در حوزه درمان به عنوان نقاهتگاه نیز فعالیت کنند.

این مسئول با تاکید بر فعالیت هتل‌ها طبق مصوبات ستاد کرونا، گفت: هتل‌ها مجاز به فعالیت هستند اما خانه‌های مسافر در این بازه زمانی حق فعالیت ندارند، ضمن این که فعالیت بخش‌های پذیرایی نیز متناسب با مصوبه ستاد کرونا از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰:۳۰ مجاز خواهد بود.

طباطبایی از بازرسی ویژه هتل‌ها و تاسیسات گردشگری استان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا، بازرسی‌ از هتل‌ها و تاسیسات گرشگری با هدف نظارت بر دستوراالعمل‌های ویژه ابلاغی در حال انجام است.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.