۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 8919
  پرینتخانه » خانواده تاریخ انتشار : 09 مارس 2020 - 14:57 |

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: به بیمه‌شدگانی که به علت ابتلاء به بیماری کرونا و بنابر تشخیص پزشک معالج، موقتاً قادر بکار نیستند و در دوره استراحت مزد و حقوق دریافت نمی‌کنند، غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت می‌شود. به گزارش مشهدنیوز، مهرداد قریب اظهارکرد: پرداخت […]

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: به بیمه‌شدگانی که به علت ابتلاء به بیماری کرونا و بنابر تشخیص پزشک معالج، موقتاً قادر بکار نیستند و در دوره استراحت مزد و حقوق دریافت نمی‌کنند، غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت می‌شود.

به گزارش مشهدنیوز، مهرداد قریب اظهارکرد: پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری تا زمانی که بیمه شده به تشخیص سازمان تأمین اجتماعی قادر به کار نباشد، تداوم می‌یابد.

وی افزود: براساس ضوابط جاری سازمان تأمین اجتماعی، استراحت‌های پزشکی بیمه شده در مراجع معتمد پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور مساعدت با مشمولان و صیانت از سلامت مخاطبین، معرفی بیمه شدگان به مراجع پزشکی ( پزشک معتمد و شورای پزشکی ) ضرورتی نداشته و شعب می توانند بدون انجام تشریفات مقرر، نسبت به پذیرش استراحت پزشکی بیمه شدگان و صدور سند پرداخت بصورت علی الحساب اقدام کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به صدور دستور اداری مدیر عامل این سازمان درباره تمدید دفترچه بیمه شدگان، تأکید کرد: دفترچه درمان بیمه شدگان با مدت اعتبار تا پایان بهمن ماه سال جاری تا فروردین سال ۹۹ دارای اعتبار تلقی شده و با تمهیدات پیش بینی شده و ساز و کار سیستمی فراهم شده، بیمه‌شدگان می‌توانند بدون مراجعه به شعب و کارگزاری‌های رسمی بدون دغدغه از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نویسنده: فاطمه پارسا

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.