۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 12451
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 03 آوریل 2021 - 12:17 |
مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا و وضعیت برگزاری امتحانات نهایی توضیح داد.

چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا/ امتحانات نهایی حضوری است

محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش ، درباره چگونگی فعالیت آموزشی مدارس در خیز چهارم کرونا و افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای فعالیت مدارس مطابق گذشته اعمال خواهد شد و در شهر‌های نارنجی و قرمز به هیچ‌وجه بازگشایی حضوری مدارس انجام نمی‌شود. او […]

چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا/ امتحانات نهایی حضوری است

محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش ، درباره چگونگی فعالیت آموزشی مدارس در خیز چهارم کرونا و افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای فعالیت مدارس مطابق گذشته اعمال خواهد شد و در شهر‌های نارنجی و قرمز به هیچ‌وجه بازگشایی حضوری مدارس انجام نمی‌شود.

او ادامه داد: در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی با وجود شیوع بیشتر بیماری تصریح کرد: مطابق تصمیم گرفته شده و با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در انتخاب رشته دانش‌آموزان و کنکور داوطلبان آزمون سراسری، ارزشیابی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به طور حضوری خواهد بود.

محسن‌بیگی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای سال تحصیلی آینده بازگشایی حضوری مدارس در دستور کار است یا خیر، گفت: در این مورد صرفا پیشنهاداتی ارائه شده است و هنوز کار قطعیت ندارد و باید ببینیم که وضعیت شیوع بیماری در کشور چگونه خواهد بود، فعلا درباره اظهار نظر برای این موضوع زود است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.