۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 11936
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : 24 نوامبر 2020 - 12:53 |

کامبوزیا پرتوی با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده می‌شود

کامبوزیا پرتوی با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده می‌شود پیکر مرحوم کامبوزیا پرتوی فردا، پنجم‌ آذرماه به خاک سپرده می‌شود. به گزارش مشهدنیوز ،  کسری پرتوی – فرزند کامبوزیا پرتوی – گفت: با توجه به شرایط موجود و دوران پیک کرونا، تدفین پیکر کامبوزیا پرتوی – فیلمنامه نویس و کارگردان سینما – با حضور خانواده‌اش در بهشت زهرا (س) […]

کامبوزیا پرتوی با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده می‌شود

کامبوزیا پرتوی با حضور خانواده‌اش به خاک سپرده می‌شود

پیکر مرحوم کامبوزیا پرتوی فردا، پنجم‌ آذرماه به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش مشهدنیوز ،  کسری پرتوی – فرزند کامبوزیا پرتوی – گفت: با توجه به شرایط موجود و دوران پیک کرونا، تدفین پیکر کامبوزیا پرتوی – فیلمنامه نویس و کارگردان سینما – با حضور خانواده‌اش در بهشت زهرا (س) و بدون برگزاری مراسمی انجام می‌شود.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با خانه سینما پیکر این کارگردان سینما چهارشنبه، پنجم آذر ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

این کارگردان سینما که متولد 1334 است، کارگردانی فیلم‌هایی چون «ماهی،» «گلنار»، «بازی بزرگان»، «کافه ترانزیت»، «ننه لالا و فرزندانش»، «کامیون» را برعهده داشته است. تازه‌ترین ساخته او فیلم «کامیون» است که هنوز به نمایش عمومی در نیامده است.

نویسنده فیلم‌نامه‌های آثاری چون «من ترانه 15 سال دارم»، «فراری»، «دایره»، «محمد رسول الله (ص)» هم بوده است.

کامبوزیا پرتوی سه شنبه، چهارم آذرماه در سن ۶۵ سالگی بر اثر عفونت ریه و ابتلا به کرونا در بیمارستان قبل از انجام عمل قلب درگذشت.

انتهای پیام

//

نویسنده : فاطمه پارسا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.