۰۹۶۲۹ برای دریافت شکایتها و انتقال اطلاعات سفر
۰۹۶۲۹ برای دریافت شکایتها و انتقال اطلاعات سفر
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ با پاسخگویی ۲۴ ساعته در تعطیلات شهریورماه آماده دریافت شکایتها و انتقال اطلاعات درباره مراکز خدمات گردشگری است.
به گزارش مشهدنیوز، علیاصغر شالبافیان گفت: نظر به پیشبینی حجم قابلتوجهی از سفرها در هفته پیشرو تا پایان فصل تابستان، گردشگران و زائران، این روزها پیش از عزیمت و یا در طول سفر نیاز به دریافت اطلاعات مختلف گردشگری از جمله آگاهی از جاذبهها، ظرفیتهای اقامتی و پذیرایی و غیره خواهند داشت و یا برای انتقال نظرات، انتقادات و یا شکایات به دنبال مسیر ارتباطی مستقیم با حوزه گردشگری هستند. از اینرو سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به صورت شبانهروزی برای خدمترسانی گسترده به هموطنان سراسر کشور فعال است.
معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ ضمن انتقال سریع نیازهای اطلاعاتی لازم به گردشگران، شکایات و انتقادات آنها را نیز به سرعت به ادارات کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استانهای سراسر کشور منتقل و با ارائه کد پیگیری، شرایط تحقق خواسته گردشگران و زائران را فراهم میکند.
شالبافیان با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ همواره در دیگر روزهای سال نیز برقرار است، یادآور شد: سامانه ملی سفر در ایام پیک سفر همانند تعطیلات پایانی ماه صفر و فصل تابستان با تشدید خدمترسانی، همراه شبانهروزی گردشگران خواهد بود.
انتهای پیام//
۰۹۶۲۹ , ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر , علیاصغر شالبافیان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.