۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 13692
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 06 نوامبر 2021 - 15:39 |
اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: واکسیناسیون را باید جدی بگیریم تا بتوانیم در ۸۵ درصد جامعه ایمنی کامل ایجاد کنیم.

تعیین زمان تزریق دز سوم واکسن کرونا سالمندان

بابک عشرتی اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: خیز پنجم کرونا ادامه دارد، اما همه استان‌ها به طور یکسان در منحنی اپیدمیولوژی قرار ندارند و برخی عقب‌تر و برخی جلوتر هستند. او با اشاره به اینکه آنچه که ما را نگران می‌کند کندتر شدن روندکاهش ابتلا به بیماری کرونا است افزود: اگر شیوه […]

تعیین زمان تزریق دز سوم واکسن کرونا سالمندان

بابک عشرتی اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: خیز پنجم کرونا ادامه دارد، اما همه استان‌ها به طور یکسان در منحنی اپیدمیولوژی قرار ندارند و برخی عقب‌تر و برخی جلوتر هستند.

او با اشاره به اینکه آنچه که ما را نگران می‌کند کندتر شدن روندکاهش ابتلا به بیماری کرونا است افزود: اگر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم روند کاهشی تبدیل به افزایشی می‌شود و موج ششم شکل می‌گیرد.

عشرتی با بیان اینکه بهترین سلاح برای مقابله با کرونا واکسیناسیون است افزود: باید با رعایت فاصله‌های اجتماعی و پرهیز از دورهمی همچنان به ماسک زدن ادامه دهیم.

اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه سالمندانی که از دز دوم آن‌ها چهار ماه گذشته است می‌توانند دز سوم را تزریق کنند خاطرنشان کرد: بحث واکسیناسیون دانش آموزان جدی است، زیرا مدارس باید به شرایط عادی بازگردندند و تعطیلی آن‌ها بیش از این به صلاح نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.